Νέο περιστατικό θρόμβωσης 15 ημέρες μετά το εμβόλιο με AstraZeneca

Ένα ακόμα επεισόδιο θρόμβωσης εμβολιασμένου με AstraZeneca έγινε γνωστό. Στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου νοσηλεύεται μια γυναίκα, μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της Astrazeneca. Η γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών, εμβολιάστηκε πριν από 15 ημέρες και σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Creta24, εμφάνισε συμπτώματα θρομβοπενίας.

Πρόκειται μια αυτοάνοση επιπλοκή και αφορά στην διαταραχή της πηκτικότητας του αίματος.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι ειδικοί που εξετάζουν το περιστατικό, θεωρούν πως υπάρχει «μεγάλη υποψία» πως πρόκειται για συμπτώματα άμεσα συνδεδεμένα με το εμβόλιο. Αναφέρουν εξάλλου, πως από τον ιατρικό φάκελο της ασθενούς δεν προκύπτει άλλη διασύνδεση με την υγεία της πλην από το εμβόλιο.

Η υπόθεση έρχεται λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση ότι ο ΕΟΦ εξετάζει τον φάκελο του 35χρονου στην Κρήτη που εμφάνισε θρομβώσεις μετά τον εμβολιασμό του.

Δείτε επίσης

Βρείτε μας