Χρήστος Αγορίτσας: «Πόσο καλά κάνει τη δουλειά του το Novoville αλλά και οι αρμόδιες υπηρεσίες Κύριε Αντιδήμαρχε;» (ΦΩΤΟ)

Στην «‘έξυπνη» υπηρεσία Novoville αναφέρεται ο εκπαιδευτικός και πρώην δημοτικός σύμβουλος Χρήστος Αγορίτσας, επισημαίνοντας ότι ενώ ο ίδιος χρησιμοποίησε την εφαρμογή προκειμένου να κάνει γνωστό στην υπηρεσία καθαριότητας πρόβλημα με σπασμένο κάδο απορριμμάτων, έλαβε απάντηση ότι το πρόβλημα επιλύθηκε, χωρίς ωστόσο να έχει συμβεί κάτι τέτοιο.

Αναλυτικά ο Χρήστος Αγορίτσας αναφέρει:

«Πριν λίγο καιρό ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Καθημερινότητας  μας παρουσίασε με μεγάλη περηφάνια την εφαρμογή που δημιούργησε ο Δήμος Λαρισαίων για την άμεση καταγραφή των προβλημάτων, ενώ στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στη ΔΕΥΑΛ μας παρουσίασε και το υψηλά ποσοστά που οι Υπηρεσίες του Δήμου ικανοποιούν τα αιτήματα των πολιτών. Μάλιστα διαβάσαμε και διθυραμβικά κείμενα σε παραπολιτικά σχόλια για την συγκεκριμένη εφαρμογή που μετατρέπει τη Λάρισα σε μια έξυπνη πόλη. Έτσι στις 19 Ιουνίου και μετά από διάστημα μεγαλύτερο των 3 εβδομάδων που είχε εντοπιστεί ένα πρόβλημα στη γειτονιά μας, κατέφυγα στην χρήση της εφαρμογής Novoville για να καταγραφεί ένα από τα εκατοντάδες προβλήματα καθημερινότητας με την ελπίδα να λυθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Λαρισαίων ακολουθώντας την  προτροπή του αρμόδιου Αντιδημάρχου Καθημερινότητας. Στην περιγραφή του προβλήματος ανέφερα το σπασμένο καπάκι του κάδου και την έντονη ενοχλητική οσμή και μιας και ο κάδος για αρκετές ημέρες δεν είχε πλυθεί από την υπηρεσία καθαριότητας. Την ίδια μέρα έγινε η καταγραφή και σήμερα Τετάρτη 1 Ιουλίου δέχτηκα το μήνυμα στο προσωπικό μου mail  από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του Δήμου Λαρισαίων ότι το πρόβλημα μας επιλύθηκε και μάλιστα μας ευχαριστούσε για την καταγραφή του προβλήματος. Κατέβηκα στην είσοδο της πολυκατοικίας που βρίσκεται στην οδό Κολοκοτρώνη (που μάλιστα είναι στο πρόγραμμα ανάπλασης με τη μετατροπή της σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας) και διαπίστωσα ότι όχι μόνο δεν είχε αντικατασταθεί ο κάδος αλλά και πως η κατάσταση του κάδου είχε την ίδια εικόνα όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που επισυνάπτω και με την ίδια ενοχλητική οσμή.

Κύριε Αντιδήμαρχε, αγαπητέ Γιάννη Αλεξούλη. Τελικά είναι τόσο μεγάλο το ποσοστό ικανοποίησης των αιτημάτων των συμπολιτών μας; Μήπως η επικοινωνία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου δεν γίνεται σωστά από την πλατφόρμα του Novoville ή μήπως οι αρμόδιες υπηρεσίες ενημερώνουν την πλατφόρμα ότι το πρόβλημα επιλύθηκε χωρίς να έχει επιλυθεί ; Σε μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή πόλη, όπως όλοι οραματιζόμαστε τη Λάρισα, οι κάδοι, όπως και μια σειρά ακόμα από θέματα που βλέπουμε όλοι γύρω μας καθημερινά δεν θα έπρεπε να έχουν αυτή την εικόνα. Κάθε τι που γίνεται και αλλάζει προς το καλύτερο την εικόνα της πόλης το επικροτούμε και το στηρίζουμε όπως και τα στραβά όλοι οι ενεργοί δημότες είμαστε εδώ για να τα στηλιτεύουμε».

Δείτε επίσης

Βρείτε μας