Απόφαση-«βόμβα» της Google προκαλεί «πονοκεφάλους» στους διαφημιστές του διαδικτύου

Μείζονες ανατροπές στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η διαδικτυακή διαφήμιση αναμένεται να προκαλέσει η απόφαση της Google να απαγορεύσει μέσα σε δύο χρόνια σε εταιρείες διαφημιστικού software και άλλους οργανισμούς να συνδέουν τα cookies τους σε ιστοσελίδες που δεν λειτουργούν οι ίδιες, όταν χρησιμοποιείται ο φυλλομετρητής Chrome.
Τα cookies είναι μικρά προγράμματα τα οποία στην ουσία παρακολουθούν τις διαδικτυακές συνήθειες των χρηστών και βοηθούν τις διαφημιστικές εταιρείες να κάνουν πιο στοχευμένες καμπάνιες με βάση ακριβώς αυτές τις συνήθειες.
Ωστόσο, από πολύ κόσμο τα cookies θεωρούνται ως μια ακόμα παραβίαση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του internet, καθώς συγκεντρώνουν διαρκώς στοιχεία για αυτούς και τα στέλνουν σε άγνωστες εταιρείες που παρέχουν software σε διαφημιστές.
Από παλιά το ερώτημα του τι γίνονται τα δεδομένα που συγκεντρώνουν τα cookies είχε απασχολήσει ακόμα και νομοθέτες, όμως στην εποχή του σκανδάλου της Cambridge Analytica και των διαρκών διαρροών προσωπικών δεδομένων τα πράγματα έχουν γίνει πιο πιεστικά.
Έτσι, η απόφαση της Google να απαγορεύσει τα διαφημιστικά cookies από τον Chrome θεωρείται αναμενόμενη, αν και η εταιρεία ξεκαθάρισε ότι θα αναμείνει εναλλακτικές που θα προστατεύουν καλύτερα τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών πριν προχωρήσει στην υλοποίηση της απόφασής της.
Πηγή: Yahoo!, topontiki.gr

Βρείτε μας