Ο Μαξ Φερστάπεν πέτυχε πριν λίγες μέρες ένα μοναδικό επίτευγμα, αφού κατέκτησε το τέταρτο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, παγιώνοντας τη φήμη του ως ένας από τους μεγαλύτερους οδηγούς που έχουν περάσει από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ειδικά μετά από μία αγωνιστική χρονιά που, όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος, ήταν γεμάτη με τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχει αντιμετωπίσει στην καριέρα του.
Σίγουρα η εξασφάλιση ενός ακόμα τίτλου γέμισε με χαρά τον Ολλανδό οδηγό, ωστόσο υπάρχει ένα στοιχείο που ίσως να στεναχώρησε ελαφρώς τον Φερστάπεν και να επισκίασε ελαφρώς τον θρίαμβο του 2024. Αυτό είναι η αισθητή πτώση στα κέρδη του σε σύγκριση με την περασμένη χρονιά.
Δείτε επίσης: Είναι όντως… τσιγκούνης ο ΛεΜπρόν Τζέιμς;
Σύμφωνα με το Marca.com το 2023 ήταν η σεζόν που ο Φερστάπεν απόλαυσε μια από τις πιο κυρίαρχες σεζόν στην ιστορία της F1, κερδίζοντας 19 από τους 22 αγώνες, ένα κατόρθωμα που συνέβαλε σημαντικά στα συνολικά 81 εκατ. ευρώ που κέρδισε. Το Forbes ανέφερε ότι ο Φερστάπεν αποκόμιζε περίπου 1,5 εκατ. ευρώ ανά νίκη, μαζί με bonus για τερματισμούς στο βάθρο.
Ωστόσο, η δύσκολη σεζόν του 2024 βρήκε τον οδηγό της Red Bull να κερδίζει μόνο οκτώ αγώνες. Ως αποτέλεσμα, τα μπόνους του θα ανέλθουν στα 12 εκατομμύρια ευρώ, πολύ χαμηλότερα από το προηγούμενο έτος. Η Marca εκτιμά ότι οι συνολικές αποδοχές του Φερστάπεν στο τέλος της σεζόν του 2024 θα είναι περίπου 67 εκατομμύρια ευρώ, μία αισθητή πτώση από τα κέρδη του 2023.
Παρά την οικονομική κατρακύλα, ο Φερστάπεν παραμένει ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός στο grid F1 και ο τέταρτος παγκόσμιος τίτλος του είναι απόδειξη της ικανότητας και της επιμονής του. Και παρά το γεγονός πως η σεζόν του 2024 έφερε προκλήσεις και οικονομικές απώλειες, η διάρκεια των επιτυχιών του στην πίστα, παγιώνει το status του ως ένας από τους οδηγούς της F1 με τα μεγαλύτερα έσοδα.
Φώτο: Getty Images / Ideal Image insider.gr