Με ενθουσιασμό και γεμάτοι εμπειρίες επέστρεψαν οι εκπαιδευτικοί του 16ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας, κ. Αλέξης Οικονόμου και κ. Γρηγόρης Στεργίου, μετά από μια εβδομάδα γεμάτη μάθηση και ανταλλαγή γνώσεων στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας.
Συμμετέχοντας στο επιμορφωτικό πρόγραμμα Erasmus+ “Coding and Robotics made easy“, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με συναδέλφους από Γερμανία, Ισπανία και Φινλανδία, να μοιραστούν βέλτιστες πρακτικές και να ενδυναμώσουν τις δεξιότητές τους στον τομέα της τεχνολογίας και της ρομποτικής στην εκπαίδευση.
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, οι συμμετέχοντες:
- Εξερεύνησαν τον συναρπαστικό κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης και του προγραμματισμού.
- Δοκίμασαν και πειραματίστηκαν με συσκευές εικονικής πραγματικότητας, μπαίνοντας σε έναν ψηφιακό κόσμο γεμάτο νέες δυνατότητες για την εκπαίδευση.
- Σχεδίασαν και κατασκεύασαν ρομπότ με microbit και εξοικειώθηκαν με τις βασικές αρχές της ρομποτικής και του προγραμματισμού στη φιλική προς τους μαθητές γλώσσα Scratch.
- Γνώρισαν, επίσης, την τεχνολογία 3d εκτύπωσης και εκτύπωσαν αντικείμενα που οι ίδιοι δημιούργησαν στον 3D εκτυπωτή.
- Επισκέφθηκαν μουσεία και πολιτιστικά αξιοθέατα του Δουβλίνου, προσθέτοντας μια αξέχαστη πολιτιστική εμπειρία.
Η εμπειρία στο Δουβλίνο αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι επέστρεψαν με πλούσιες γνώσεις και νέες ιδέες για την ενσωμάτωση της τεχνολογίας και της ρομποτικής στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Εκ μέρους της Διευθύντριας του σχολείου, κ. Παναγιώτας Δραγατογιάννη και του Συλλόγου Διδασκόντων εκφράζουμε τα συγχαρητήριά μας προς τους κ. Οικονόμου και κ. Στεργίου για την αφοσίωση, τον επαγγελματισμό και τη συνεργατικότητά τους.
Το 16ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας παραμένει αφοσιωμένο στην υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και των μαθητών. Η συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Erasmus+ KA122 με τίτλο: “Empowering Quality Education through Inclusiveness, Innovation, Technology and Internationalisation” έχει ήδη επιφέρει σημαντικά οφέλη στο εκπαιδευτικό προσωπικό και τους μαθητές του σχολείου.