Η Ζέτα Μακρυπούλια εμφανίστηκε εκνευρισμένη στα social media επειδή έχασε την πτήση της με προορισμό την Σάμο καθώς όπως είπε άργησε να φτάσει στο check in κατά τρία λεπτά. Οι δηλώσεις της έχουν γίνει ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στο Twitter, με τους χρήστες να παίρνουν θέση και να ασκούν σκληρή κριτική στην ηθοποιό και παρουσιάστρια. Τα σχόλια στο Twitter επαινούν τη Sky Express που δεν καθυστέρησε την πτήση.
Δείτε τα tweets
Το ύφος της #Μακρυπουλια μου θυμίζει το ύφος του #μουτσινα όταν κριτικάρει τους πάντες . Τυχαίο θα είναι
— APOSTOLOS 21-29 (@Dexios54) June 5, 2023
Συγχαρητήρια στην #SkyExpress που σεβάστηκε τους επιβάτες της και δεν άφησε την ψωνάρα #Μακρυπουλια να καθυστερήσει τους πάντες επειδή είναι άνιωθη.
— Libertarian (@theliberal82) June 5, 2023
Μακρυπουλια πονάς; #SkyExpress https://t.co/6NqWbCRRAl
— Desole (@_xristi_na) June 5, 2023
Μπράβο στην #SkyExpress
Από τις καλύτερες διαφημίσεις που θα μπορούσε να έχει .
Από ένα κακομαθημένο τσελεμπριτυ.#Μακρυπουλια #Μακρυπούλια— Erga Omnes (@_Erga_Omnes_) June 5, 2023
Εγώ αυτό που δε καταλαβαίνω με τη #Μακρυπουλια είναι γιατί μια star του βεληνεκούς της ταξιδεύει με αεροπλάνο δίπλα στους πλεμπαιους κι όχι με το προσωπικό της Liar
— NIK PAP (@NIKPAP1821) June 5, 2023
Η ιστορία με την #Μακρυπούλια και την #SkyExpress αποτελεί χαρακτηρηστική περιπτωση πως οι άνθρωποι αδυνατουν κατανοήσουν, ακόμα και τους πιο απλούς όρους και προυποθέσεις, που ισχύουν όταν αγοράζουν ένα προιόν ή μια υπηρεσία!
Και όχι Ζέτα μας…ο πελάτης δεν εχει παντα δίκαιο— Ο προϊστάμενος (@Konsrhodes) June 5, 2023
ΠΗΓΗ: protothema.gr