«Ο σταθμάρχης είναι υποχρεωμένος καταρχήν, να κάνει αυτόματη χάραξη για να προστατευτεί από το ίδιο το σύστημα. Το ίδιο το σύστημα προστατεύει, δίνει ασφάλεια στην κυκλοφορία» ξεκαθάρισε ο κ. Στουρνάρας. Και εάν το είχε πράξει αυτό, συνέχισε, οι ξεχασμένες αλλαγές που ήταν σε παρακαμπτήριο θα είχαν από το σύστημα διευθετηθεί και θα είχε αποφευχθεί όλο αυτό το συμβάν. Ο σταθμάρχης έχει δυνατότητα να παρακολουθεί την πορεία του τρένου, έβλεπε την πορεία του τρένου ότι μπήκε στην παρακαμπτήριο, στη διαγώνιο δηλαδή, και μπήκε στην αντίθετη πορεία αμφίδρομα, από την κάθοδο, και πήγαινε προς τα βόρεια.
Όπως διευκρίνισε ο κ. Στουρνάρας, για την επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στη Λάρισα, «το άλλο κτήριο που πήγε ο κ. Τσίπρας, είναι το κέντρο έλεγχου κυκλοφορίας της Κεντρικής Ελλάδας. Εκεί πρόκειται να στεγαστεί η τηλεδιοίκηση σε γενικότερη μορφή, δηλαδή το κέντρο τηλεδιοίκησης, που θα ελέγχει τη λειτουργία, τη διαχείριση της σηματοδότησης και της κυκλοφορίας από την έξοδο του σιδηροδρομικού σταθμού Δομοκού μέχρι την είσοδο του σιδηροδρομικού σταθμού Πλατέως, εδώ είναι τοπική τηλεδιοίκηση του σταθμού έχει όρια 8 με 8,5 χιλιόμετρα βορρά-νότου του σταθμού (…)».
Τέλος, όπως διευκρίνισε το στέλεχος του ΟΣΕ, «εδώ που βρισκόμαστε στον σταθμό οι χειρισμοί του σταθμάρχη είναι περιορισμένοι και είναι εντός των ορίων του σταθμού, και τα όρια που καθορίζονται από τα ακραία φωτοσήματα εισόδου, ενώ η κεντρική τηλεδιοίκηση που θα στεγαστεί στο κέντρο ελέγχου κυκλοφορία εκεί που πήγε ο κ. Τσίπρας θα έχει έναν πινάκα απεικόνισης του συνόλου των σταθμών από την έξοδο του Δομοκού έως την είσοδο του σιδηροδρομικού σταθμού Πλατέως. Το σύστημα αυτό θα λειτούργει με δύο έως τρεις θέσεις εργασίας».
Πηγή: protothema.gr