• ΜΕΝΟΥasdd
    Λάρισα asdd
    Θεσσαλία asdd
    Ελλάδα asdd
    Κοινωνία asdd
    Παρασκήνιο asdd
    Αγορά asdd
    Αθλητικά asdd
    Υγεία asdd
    Πολιτισμός asdd
    LifeStyle asdd
    Κόσμος asdd
    Οικονομία asdd
    Τεχνολογία asdd
    Επιστήμη asdd
    Sex asdd
    Γεύσεις asdd
    Media asdd
    Γνώμες asdd
Τι νέα Λάρισα asdd
cortevaasdd
Ειδήσεις που πρέπει να ξέρεις
06 Ιούν 2023 17:10
  • ΜΕΝΟΥasdd
    Λάρισα asdd
    Θεσσαλία asdd
    Ελλάδα asdd
    Κοινωνία asdd
    Παρασκήνιο asdd
    Αγορά asdd
    Αθλητικά asdd
    Υγεία asdd
    Πολιτισμός asdd
    LifeStyle asdd
    Κόσμος asdd
    Οικονομία asdd
    Τεχνολογία asdd
    Επιστήμη asdd
    Sex asdd
    Γεύσεις asdd
    Media asdd
    Γνώμες asdd
Τι νέα Λάρισα asdd
cortevaasdd
asdd
Τι νέα Λάρισα asdd
asdd
No Result
View All Result
Αρχικήasdd Κοινωνίαasdd

Γιάννης Λιγνάδης: Εκτός δραματικής σχολής του Θεάτρου Τέχνης – Η διαμάχη του με τους σπουδαστές και οι ακραίες επιθέσεις του

by Θάνος Αναστασίουasdd
02/03/2023 21:14asdd
Κατηγορία Κοινωνίαasdd, Κυρίως Άρθραasdd
Γιάννης Λιγνάδης: Εκτός δραματικής σχολής του Θεάτρου Τέχνης – Η διαμάχη του με τους σπουδαστές και οι ακραίες επιθέσεις του
asdd
Share on FacebookasddShare on Twitterasdd
asddasdd
asdd
asdd asdd asdd

Εκτός δραματικής σχολής του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν οδηγείται ο Γιάννης Λιγνάδης, αδελφός του Δημήτρη Λιγνάδη, μετά τον ακραία επιθετικό τρόπο τον οποίο επέλεξε να απαντήσει σχετικά με την άρνηση των σπουδαστών – μαθητών του να συμμετάσχουν στο μάθημά του και την παραίτηση, για τον ίδιο λόγο, δύο μελών του ΔΣ του θεάτρου. Την παραπάνω απόφαση επιβεβαίωσε στο protothema.gr η καλλιτεχνική διευθύντρια της ιστορικής θεατρικής σκηνής, Μαριάννα Κάλμπαρη, η οποία θεωρεί πλέον πως είναι αδύνατο να υπάρξει συμβιβαστική λύση που να περιλαμβάνει την παραμονή του Γιάννη Λιγνάδη στη σχολή.

«Νιώθω πως είναι σχεδόν ανάρμοστο, ενώ όλη η χώρα πενθεί τα θύματα του αδιανόητου δυστυχήματος στα Τέμπη, εμείς να μιλάμε για τέτοια ζητήματα. Επειδή όμως πρέπει να πάρω άμεσα θέση σε σχέση με την επιστολή του κυρίου Γιάννη Λιγνάδη της 1/3/23 στην Εφημερίδα «Καθημερινή» υπογραμμίζει με νόημα στην ανακοίνωσή της η κ. Κάλμπαρη και προσθέτει: «Θεωρώ αυτονόητο ότι δεν συμμερίζομαι τις θέσεις του. Θεωρώ επίσης αυτονόητο ότι μετά από αυτή την επιστολή, ο κύριος Γιάννης Λιγνάδης δεν μπορεί να συνεχίσει να εργάζεται στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης. Μοναδική μου μέριμνα είναι να προστατεύω και να στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις το Θέατρο Τέχνης και όλους/ες τους συνεργάτες/ιδες και εργαζομένους/ενες του».

Η κρίση στους κόλπους του Θεάτρου Τέχνης δημιουργήθηκε τον περασμένο Αύγουστο όταν οι σπουδαστές της δραματικής σχολής ζήτησαν να μην συνεχίσει να διδάσκει ο Γιάννης Λιγνάδης, τουλάχιστον κατά την διάρκεια της εξέλιξης της πολυσυζητημένης δίκης του αδελφού του, καταδισκαμένου πλέον, πρωτοδίκως, για δύο βιασμούς, Δημήτρη Λιγνάδη. Ως βασικές αιτίες αυτής της επιθυμίας τους παρουσίασαν δηλώσεις του Γιάννη Λιγνάδη στα ΜΜΕ σχετικά με «επαγγελματίες ομοφυλόφιλους» αλλά και την δημόσια καταγγελία μιας πρώην μαθήτριάς του η οποία είχε αναφέρει σε συνέντευξή της πως διατηρούσε ανάρμοστες σχέσεις με άλλες μαθήτριες.

Μετά την έναρξη της νέας σπουδαστικής περιόδου οι φοιτητές αρνούνταν να μπουν στην τάξη του Γιάννη Λιγνάδη ενώ όταν, προ λίγου καιρού, αναγκάστηκαν να μπουν προκειμένου να μην χάσουν τη χρονιά τους, δεν είχαν καμία συμμετοχή.

Η τεταμένη αυτή ατμόσφαιρα οδήγησε στην παραίτηση της διευθύντριας της σχολής και μέλος του Δ.Σ. του Θεάτρου Τέχνης, ηθοποιού Μάνιας Παπαδημητρίου και ενός ακόμη μέλους του Δ.Σ., του ηθοποιού και σκηνοθέτη Κωστή Καπελώνη.

Η δημοσιοποίηση της υπόθεσης προκάλεσε την οργή του Γιάννη Λιγνάδη ο οποίος, με επιστολή του προς την «Καθημερινή», καταφέρθηκε με βαρύτατους υβριστικούς χαρακτηρισμούς τόσο ενάντια στους μαθητές του κυρίως, όμως, στα δύο μέλη του Δ.Σ που επέλεξαν να παραιτηθούν κατηγορώντας τους για χειραγώγηση των σπουδαστών και για εργαλειοποίηση της υπόθεσής του, προς εξυπηρέτηση προσωπικών επιδιώξεων και απωθημένων καλλιτεχνικών φιλοδοξιών.

Επιπλέον, ο Γιάννης Λιγνάδης επαπέλυσε επίθεση κατά του ΣΕΗ και προσωπικά του Προέδρου του, Σπύρου Μπιμπίλα, για την στήριξή τους στο αίτημα των σπουδαστών αλλά και καλλιτεχνών και δημοσιογράφων τους οποίους χαρακτηρίζει «γνωστό σκυλολόι των εργολάβων «λιγναδομάχων».

Σε κάθε περίπτωση το κείμενό του, αν και γραμμένο με την ευφράδεια λόγου που διαθέτει λόγω της ιδιότητάς του ως διακεκριμένου φιλολόγου, διέπεται συνολικά από μια αίσθηση αλαζονείας, ακραίας επιθετικότητας και σοβαρών προσωπικών κατηγοριών, γεγονός, το οποίο, όπως φαίνεται, δεν συνάδει με τον χαρακτήρα της σχολής του ιστορικού Θεάτρου Τέχνης, το οποίο και έλαβε την απόφαση να τον απομακρύνει μετά από μακροχρόνια συνεργασία που είχε μαζί του.

Ολόκληρη η επιστολή του Γιάννη Λιγνάδη
Ο Κάρολος, οι Καρολίδες και τα φοιτητά…

Στις 26/2/23 στον ιστότοπο «tvxs» δημοσιεύθηκε άρθρο για τα τεκταινόμενα στην δραματική σχολή του Θεάτρου Τέχνης, το οποίο αναφέρεται σχεδόν αποκλειστικά στο πρόσωπό μου με την ιδιότητα του διδάσκοντος σε αυτήν. Το άρθρο –το οποίο συντάχθηκε μάλλον «κατά παραγγελίαν»– με παρουσιάζει ως βασικό υπαίτιο των παραιτήσεων της Διευθύντριας της δραματικής σχολής του Θ.Τ. (Μ. Παπαδημητρίου) αλλά και μελών του Διοικητικού συμβουλίου του Θεάτρου (Μ. Παπαδημητρίου, Κ. Καπελώνης), παραιτήσεις που πρόσθεσαν κρότο στο ήδη παρωξυμμένο πεδίο του καλλιτεχνικού χώρου.

Στο δημοσίευμα φιλοξενούνται και συνεντεύξεις της παραιτηθείσας Διευθύντριας της Σχολής του Θεάτρου Τέχνης (Μ.Π.) και δύο ανωνύμων φοιτητών (σεσημασμένων ως Φ1 και Φ2!). Το εν πολλοίς ψευδές και συκοφαντικό προς το πρόσωπό μου δημοσίευμα, αναπαρήγαγαν αμέσως συγγενή τοξικογραφικά μέσα (20/20 Mag., Left.gr), το γνωστό σκυλολόι των εργολάβων «λιγναδομάχων» και ο πρόεδρος του ΣΕΗ (Σ. Μπιμπίλας) που άφησε για λίγο τα λαμέ τού χρυσοφόρου τηλεοπτικού σόου για να επιδοθεί «αρμοδίως» στον αγώνα της «καλλιτεχνικής καθάρσεως».

Θα άξιζε να διαβάσει ο αναγνώστης το εν λόγω δυσώδες δημοσίευμα, όχι μόνο για να προβληματιστεί πάνω στο ζήτημα των δυσιάτων παθογενειών της «καλλιτεχνικής εκπαίδευσης», αλλά –κυρίως– για να αντιληφθεί την ταυτότητα των συντεταγμένων «εμπρηστών» του ταλαιπώρου καλλιτεχνικού χώρου (και του Πολιτισμού ευρύτερα), τους απώτερους στόχους τους και το παρασκηνιακό modus operandi. Στο προδήλως στρατευμένο –αν όχι φασίζον– πνεύμα που διέπει το περιεχόμενο του εν λόγω δημοσιεύματος, αντιπαραθέτω ακολούθως τον δικό μου λόγο που ερείδεται στα παρακάτω πραγματικά γεγονότα.

Στα μέσα Αυγούστου του ‘22 (σε περίοδο καλοκαιρινών διακοπών!)– μού γνωστοποιήθηκε ανυπόγραφη επιστολή που φέρεται να συνέταξαν φοιτητές της Δραματικής Σχολής απευθύνοντάς την στην Διευθύντρια, δια της οποίας ζητούσαν την απομακρυνσή μου από την Σχολή. Σημειωτέον, στην Σχολή του Θ.Τ διδάσκω αδιαλείπτως από το 2001, δηλ. επί εικοσιένα και πλέον έτη. Σημειώνω επίσης ότι οι λόγοι που επεκαλούντο οι ανώνυμοι συντάκτες δεν είχαν καμία σχέση με εκπαιδευτικά, παιδαγωγικά ή ηθικής τάξεως ζητήματα, αλλά με ακρίτως υιοθετημένες ψευδείς, κακόβουλες και μηνύσιμες περί του προσώπου μου συκοφαντίες. Σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με τους ιθύνοντες της Σχολής (Μ. Παπαδημητρίου, Κ. Καπελώνη), αφού μού γνωστοποίησαν τις αξιώσεις των φοιτητών και τους γνωστοποίησα, με την σειρά μου, ότι δεν προτίθεμαι να παραιτηθώ (για λόγους που ο καθείς μπορεί να αντιληφθεί…), πρότεινα, εφόσον κρίνουν βάσιμες αυτές τις αξιώσεις, να προχωρήσουν σε απόλυσή μου καταβάλοντας την νόμιμη αποζημίωση.

Οι ιθύνοντες αντέτειναν ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του ΘΤ που εποπτεύει την Σχολή (του οποίου αμφότεροι ήταν μέλη) είχε ήδη αποφανθεί ότι δεν στοιχειοθετείται αιτία απόλυσης, όθεν δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα. Συμφωνήθηκε λοιπόν από κοινού, ως μονόδρομος, η εκ μέρους μου ανάληψη διδακτικών καθηκόντων για το τρέχον έτος.

Χάριν οικονομίας (υπάρχουν βεβαίως όλα τα σχετικά γραπτά τεκμήρια) περιορίζομαι να αναφέρω ότι λόγω αδικαιολόγητης καθυστέρησης, οφειλομένης σε πλημμελή άσκηση των καθηκόντων της Διευθύντριας Μ. Παπαδημητρίου, τα μαθήματά μου ξεκίνησαν κατά τα μέσα Δεκεμβρίου, δηλαδή δύο μήνες μετά την έναρξη του διδακτικού έτους! Οι δε φοιτητές –και των τριών ετών– από την πρώτη κιόλας ημέρα απείχαν καθολικά από τα μαθήματα χωρίς κάποια γραπτή αιτιολογία. Ως εκ τούτου από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μου μέχρι και την παρούσα το Α´ έτος έχει παρακολουθήσει συνολικά δύο (2) μαθήματα (!), το Β´ και Γ´ ένα (1) μάθημα(!), ενώ η Διευθύντρια δεν έλαβε καμία σχετική πρωτοβουλία, δεν προέβη σε λήψη μέτρων, δεν κίνησε τις δέουσες διαδικασίες όπως επιβάλλει θεσμικά ο ρόλος του Διευθυντή Σπουδών Ανωτέρας Σχολής και οι στοιχειώδεις εκπαιδευτικές και παιδαγωγικές πρακτικές. Και όλα αυτά μεσούσης της δημόσιας συζήτησης περί αναβάθμισης των σπουδών και των πτυχίων των σπουδαστών δραματικών σχολών! Προς ώρας αφήνω τα συμπεράσματα για το μπάχαλο στον αναγνώστη…

Στην Επιστολή Παραιτήσεως από τα καθήκοντα τής Διεύθυνσης (ένα μνημείο ασυναρτησίας λόγου και κακοποίησης της ελληνικής γλώσσας) η Μ.Π., παραθέτοντας τους λόγους που την οδήγησαν στην απόφασή της, πουθενά δεν αναφέρεται στο ζητημά μου (παρά μόνο στο ανεπίσημο συνοδευτικό έγγραφο). Στην μεστή ωστόσο πικρόχολων σχολίων–μεμιγμένων με κάλπικη ενσυναίσθηση φοιτητομήτορος– συνέντευξή της στο «tvxs», με κατονομάζει ως τον κύριο λόγο παραίτησής της ένεκα του δήθεν «άλυτου» ζητήματός μου (!!!),· ζήτημα που η ίδια και ο Κ. Καπελώνης δεν επέλυσαν, όχι γιατί δεν μπόρεσαν αλλά γιατί δεν θέλησαν· απλώς διότι δεν τους συνέφερε να επιλυθεί. Αυτήν την αθλιότητα που σκηνοθέτησαν οι δύο παραιτηθέντες «μάρτυρες» του «υπέρ πάρτης» «αγώνα», δηλαδή α) την μπαχαλοποίηση της Δραματικής Σχολής δια της επιστρατεύσεως και χειραγωγήσεως μείζονος μέρους των σπουδαστών, β) την εργαλειοποίηση της υπόθεσής μου, προς εξυπηρέτηση προσωπικών επιδιώξεων και απωθημένων καλλιτεχνικών φιλοδοξιών, θα επιχειρήσω εφεξής να ξεσκεπάσω.

Η ανακοίνωση που εξέδωσε το ΔΣ του ΣΕΗ (27/2/23) τάσσεται (μεροληπτικά όπως πάντα) υπέρ των δύο παραιτηθέντων τους οποίους και δαψιλώς ευλογεί. Ωστόσο ο καλοπροαίρετος αναγνώστης δεν είναι σε θέση να γνωρίζει αυτά που γνωρίζει καλά το ΣΕΗ· ότι ως «τρισυπόστατη» οντότητα η Μ.Π. (ταυτόχρονα μέλος του ΔΣ του Θεάτρου Τέχνης, μέλος του ΔΣ του ΣΕΗ, Διευθύντρια και Διδάσκουσα στην Δραμ.Σχολ. του Θ.Τ.) είναι αυτονόητο ότι ό,τι πράττει το πράττει σε απόλυτη εναρμόνιση και συνέργεια με το ΣΕΗ (λειτουργία των συγκοινωνούντων δοχείων)· δηλαδή θα μπορούσε ακόμα και να είναι η ίδια η συντάκτρια της Ανακοίνωσης που την (αυτο)εγκωμιάζει! Ευτράπελο πρώτο. Το «τρισυπόστατον» άλλωστε ήταν εξαρχής η αιτία της σύγχυσης που γενικώς χαρακτήρισε την σύντομη διευθυντική θητεία της, καθώς φάνηκε να συγχέει αδιακρίτως τη θεατρική εκπαίδευση με τον θεατρικό ακτιβισμό και την καλλιτεχνική διοίκηση με τον καλλιτεχνικό συνδικαλισμό.

Όσο για την περίπτωση Καπελώνη σίγουρα γνωρίζει το «ενσυναισθησιακό» ΣΕΗ ότι από το 2016 που η διδακτική έδρα τον εξήμεσε, όταν οι σπουδαστές στην συντριπτική πλειοψηφία ζήτησαν και πέτυχαν την απομάκρυνσή του από την σχολή λόγω ανεπάρκειας και ακαταλληλότητας (επί του παρόντος δεν επιθυμώ να επεκταθώ, υπάρχει ωστόσο σχετικό γραπτό τεκμήριο), έχει να επιδείξει μόνο παρασκηνιακή δράση και, μολονότι έκπτωτος, η Διοίκηση του Θεάτρου Τέχνης (δηλ. εν μέρει ο ίδιος!) αποφάσισε την τοποθέτησή του στην θέση του Νομίμου Εκπροσώπου της Δραματικής Σχολής!!! Ευτράπελο δεύτερο.
Οι παραιτήσεις των Μ. Παπαδημητρίου και Κ. Καπελώνη από το ΔΣ του Θεάτρου Τέχνης ούτε «αγωνιστικές» ούτε «μαρτυρικές» ήταν· αντιθέτως, ήταν μια μεθοδευμένη «στρατηγική» κίνηση που, κατά την γνώμη μου, έχει ως στόχο την διάλυση του ΔΣ του Θεάτρου Τέχνης, την αποκαθήλωση της Καλλιτεχνικής Διευθύντριας (Μ. Κάλμπαρη) και την ανάδειξη νέας, ελέῳ ΣΕΗ, διοίκησης, και την επανεκλογή των ιδίων σε καίριες θέσεις με ενισχυμένους όρους. Για την επίτευξη του δολίου σχεδίου διάλυσης του Θεάτρου Τέχνης και της Σχολής του, απαραίτητος μοχλός ήταν η υπόθεσή μου (τακτική δαιμονοποίησης) και η μόχλευση των φοιτητών, μέχρι του σημείου της παρούσας μπαχαλοποίησης της Σχολής.

Τελικά συμπεράσματα: α) Ο καθένας έχει δικαίωμα να ονειρεύεται την αφεντιά του ως διάδοχο του μεγάλου Καρόλου (ακόμα και να θεωρεί ότι αποτελεί μετενσάρκωσή του), αρκεί την αξίωσή του να την υποστηρίζει με ευθύτητα και αληθινή αξία και όχι με παρασκηνιακές δράσεις και συνδικαλιστικές πατερίτσες. β) Αποκλειστικοί υπεύθυνοι για το ξεχαρβάλωμα της Σχολής και του Θεάτρου Τέχνης είναι η ανερμάτιστη Μ. Παπαδημητρίου και ο «ανύπαρκτος» Καπελώνης. γ) Το παρόν της καλλιτεχνικής παιδείας είναι όντως νοσηρό, ενώ το μέλλον διαφαίνεται εξαιρετικά δυσοίωνο. Την ώρα που οι φοιτητές των δραματικών σχολών βρίσκονται σε καταλήψεις, στους δρόμους, «στα κάγκελα» και κινδυνεύουν να χάσουν την χρονιά, κάποιοι μέντορες και μεντόρισσες που τους πουλούν φούμαρα-οράματα και τους ποδηγετούν, τρίβουν τα χέρια τους έχοντας υπογράψει φρέσκα κρυφά συμβόλαια· ο δε «Καλός άνθρωπος του Σέϊ-τσo-λάν» πατώντας στις πλάτες τους εισπράττει ατάραχος τα απαστράπτοντα αργύρια.
Αυτά προς το παρόν…
Γιάννης Λιγνάδης (δρ. Θεατρολογίας)

Πηγή: protothema.gr

Αναζήτηση

No Result
View All Result
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd

ΤΙ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

  • ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΕΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ με τίτλο: ««Ανακαλύπτοντας τους μεγάλους ζωγράφους»asdd 17:02
  • Qatargate: Νέα έφοδος της βελγικής αστυνομίας στα γραφεία των Κοτσολίνο και Ταραμπέλαasdd 16:53
  • Εκλογές 2023: Συμφωνία για ντιμπέιτ με την συμμετοχή των πέντε πολιτικών αρχηγώνasdd 16:44
  • ΕΕ: Αυξημένο το ενδιαφέρον των πολιτών για τις ευρωεκλογές του 2024, σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετροasdd 16:35
  • Έκρηξη σε φράγμα στην Ουκρανία – Ζελένσκι: Οι Ρώσοι το ανατίναξαν από μέσα – 150 τόνοι μαζούτ έχουν πέσει στον Δνείπεροasdd 16:26
  • Αργολίδα: Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο Αρχιμανδρίτης που έστειλε πορνογραφικό υλικό στον 12χρονοasdd 16:17
  • Απρόοπτο σε σχολείο την ώρα των Πανελληνίων 2023asdd 16:08
  • Λάρισα: Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για την οικονομική στήριξη της νομαδικής μελισσοκομίαςasdd 15:59
  • Η παράσταση “Όποιος θέλει να χωρίσει… να σηκώσει το χέρι του!” τον Σεπτέμβριο στη Λάρισαasdd 15:50
  • Πάπας Φραγκίσκος: Επέστρεψε στο Βατικανό μετά από εξετάσειςasdd 15:41
  • «Μπαμπά βοήθεια!» – Η αντίδραση του 12χρονου όταν είδε το άσεμνο υλικό από τον αρχιμανδρίτη στο Ναύπλιοasdd 15:32
  • Δεκατρία τροχαία ατυχήματα στη Θεσσαλία τον Μάιο – Τα δύο θανατηφόραasdd 15:23
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd

Δημοφιλή Άρθρα

asdd
Tags: δραματική σχολήasddΛιγνάδηςasdd
ShareasddTweetasdd
asddasdd
asdd

asdd
asdd

Σχετικά Άρθρα

Αργολίδα: Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο Αρχιμανδρίτης που έστειλε πορνογραφικό υλικό στον 12χρονοasdd

by Θάνος Αναστασίουasdd
06/06/2023 16:06asdd
0 asdd
Αποκάλυψη: Ο ιερέας είχε στείλει ξανά χυδαίο μήνυμα σε ανήλικο – Από «κόσκινο» τα κινητά του
asdd
Κοινωνίαasdd

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο 40χρονος Αρχιμανδρίτης ο οποίος κατηγορείται ότι έστειλε χυδαίο βίντεο σε 12χρονο στην Αργολίδα. Ο...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Λάρισα: Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για την οικονομική στήριξη της νομαδικής μελισσοκομίαςasdd

by Έφη Τουφεξήasdd
06/06/2023 15:06asdd
0 asdd
Προστασία μελισσών από χημικούς ψεκασμούς – Συμβουλές της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας
asdd
Κυρίως Άρθραasdd

Σε ανακοίνωση του Κέντρου Μελισσοκομίας Λάρισας αναφέρονται τα εξής: "Ενημερώνουμε τους μελισσοκόμους της ΠΕ Λάρισας ότι έχει ξεκινήσει η υποβολή...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Η παράσταση “Όποιος θέλει να χωρίσει… να σηκώσει το χέρι του!” τον Σεπτέμβριο στη Λάρισαasdd

by Έφη Τουφεξήasdd
06/06/2023 15:06asdd
0 asdd
Η παράσταση “Όποιος θέλει να χωρίσει… να σηκώσει το χέρι του!” τον Σεπτέμβριο στη Λάρισα
asdd
Κυρίως Άρθραasdd

Μετά την απόλυτη sold-out επιτυχία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, η παράσταση-φαινόμενο, «Όποιος θέλει να χωρίσει... να σηκώσει το χέρι του!»,του...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Δεκατρία τροχαία ατυχήματα στη Θεσσαλία τον Μάιο – Τα δύο θανατηφόραasdd

by Ραφαέλα Παπαοικονόμουasdd
06/06/2023 15:06asdd
0 asdd
Απόπειρα αρπαγής παιδιού στο κέντρο της Αθήνας
asdd
Θεσσαλίαasdd

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλίας δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν,...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Βόλος: Συναγερμός για εξαφάνιση 59χρονου από τις 3 Ιουνίουasdd

by Ραφαέλα Παπαοικονόμουasdd
06/06/2023 15:06asdd
0 asdd
Βόλος: Συναγερμός για εξαφάνιση 59χρονου από τις 3 Ιουνίου
asdd
Θεσσαλίαasdd

Ένας 59χρονος εξαφανίστηκε στον Βόλο το Σάββατο (03.06.2023). Σύμφωνα με το Missing Alert που ενεργοποιήθηκε, πρόκειται για τον 59χρονο Μεμέτ Γκαρίπ, που...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Νόνικα Γαληνέα: Τελευταία αντίο στην σπουδαία ηθοποιό – Οι τελευταίες επιθυμίες τηςasdd

by Ραφαέλα Παπαοικονόμουasdd
06/06/2023 15:06asdd
0 asdd
Νόνικα Γαληνέα: Τελευταία αντίο στην σπουδαία ηθοποιό – Οι τελευταίες επιθυμίες της
asdd
Κοινωνίαasdd

Το τελευταίο αντίο λένε το μεσημέρι της Τρίτης (6.6.2023) συγγενείς και φίλοι της αγαπημένης ηθοποιού Νόνικας Γαληνέα, η οποία άφησε την...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Εκδήλωση για την “Γλυκυτάτη μου Λάρισα” και τους περιηγητές της από τον 16ο – 19ο αιώναasdd

by Έφη Τουφεξήasdd
06/06/2023 14:06asdd
0 asdd
Εκδήλωση για την “Γλυκυτάτη μου Λάρισα” και τους περιηγητές της από τον 16ο – 19ο αιώνα
asdd
Κυρίως Άρθραasdd

Η Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας- Μουσείο Γ.Ι. Κατσίγρα, την Πέμπτη 8 Ιουνίου 2023 και ώρα 8 μ.μ., διοργανώνει εκδήλωση στο πλαίσιο...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Δράσεις της Κινητής Μονάδας Περιφέρειας Θεσσαλίας του ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ τον Μάϊοasdd

by Έφη Τουφεξήasdd
06/06/2023 14:06asdd
0 asdd
Δράσεις της Κινητής Μονάδας Περιφέρειας Θεσσαλίας του ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ τον Μάϊο
asdd
Κυρίως Άρθραasdd

Τον Μάιο, η Κινητή Μονάδα Περιφέρειας Θεσσαλίας του ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ ολοκλήρωσε το πρόγραμμα πρόληψης των εξαρτήσεων μέσω της Τέχνης σε...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Πανελλαδικές 2023: Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία σχολιάζει τα θέματα στα Μαθηματικά Προσανατολισμούasdd

by Έφη Τουφεξήasdd
06/06/2023 14:06asdd
0 asdd
Εισαγγελική παρέμβαση για την κατάρρευση της Τράπεζας Θεμάτων – Άμεση έρευνα με τη συνδρομή της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
asdd
Ελλάδαasdd

Σε ανακοίνωσή της η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία σχολιάζει τα θέματα στα Μαθηματικά Προσανατολισμού, στα οποία διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι της...

Διάβασε Περισσότεραasdd
Περισσότεραasdd

Αvαζήτηση

No Result
View All Result
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd

ΤΙ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

  • ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΕΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ με τίτλο: ««Ανακαλύπτοντας τους μεγάλους ζωγράφους»asdd 17:02
  • Qatargate: Νέα έφοδος της βελγικής αστυνομίας στα γραφεία των Κοτσολίνο και Ταραμπέλαasdd 16:53
  • Εκλογές 2023: Συμφωνία για ντιμπέιτ με την συμμετοχή των πέντε πολιτικών αρχηγώνasdd 16:44
  • ΕΕ: Αυξημένο το ενδιαφέρον των πολιτών για τις ευρωεκλογές του 2024, σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετροasdd 16:35
  • Έκρηξη σε φράγμα στην Ουκρανία – Ζελένσκι: Οι Ρώσοι το ανατίναξαν από μέσα – 150 τόνοι μαζούτ έχουν πέσει στον Δνείπεροasdd 16:26
  • Αργολίδα: Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο Αρχιμανδρίτης που έστειλε πορνογραφικό υλικό στον 12χρονοasdd 16:17
  • Απρόοπτο σε σχολείο την ώρα των Πανελληνίων 2023asdd 16:08
  • Λάρισα: Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για την οικονομική στήριξη της νομαδικής μελισσοκομίαςasdd 15:59
  • Η παράσταση “Όποιος θέλει να χωρίσει… να σηκώσει το χέρι του!” τον Σεπτέμβριο στη Λάρισαasdd 15:50
  • Πάπας Φραγκίσκος: Επέστρεψε στο Βατικανό μετά από εξετάσειςasdd 15:41
  • «Μπαμπά βοήθεια!» – Η αντίδραση του 12χρονου όταν είδε το άσεμνο υλικό από τον αρχιμανδρίτη στο Ναύπλιοasdd 15:32
  • Δεκατρία τροχαία ατυχήματα στη Θεσσαλία τον Μάιο – Τα δύο θανατηφόραasdd 15:23
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd

Δημοφιλή Άρθρα

asdd
asdd
efhmereyonta_farmakeia asdd
protoselida-kyriakatikon-efimeridon asdd

Σελίδες

  • Αρχικήasdd
  • ΤΙ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑasdd
  • Επικοινωνίαasdd
Menu
  • Αρχικήasdd
  • ΤΙ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑasdd
  • Επικοινωνίαasdd

Πολιτικές

  • Όροι Χρήσηςasdd
  • Πολιτική προστασίας Δεδομένωνasdd
Menu
  • Όροι Χρήσηςasdd
  • Πολιτική προστασίας Δεδομένωνasdd

Μέλος του

emedia-logo-on asdd

© 2022 Powered by GlobalTechasdd

Graphic arts by Salvadorasdd
Facebook asdd Twitter asdd Instagram asdd Rss asdd
asdd
asdd
  • Αρχικήasdd
  • Λάρισαasdd
  • Θεσσαλίαasdd
  • Ελλάδαasdd
  • Κοινωνίαasdd
  • Παρασκήνιοasdd
  • Αγοράasdd
  • Αθλητικάasdd
  • Υγείαasdd
  • Πολιτισμόςasdd
  • Lifestyleasdd
  • Κόσμοςasdd
  • Οικονομίαasdd
  • Τεχνολογίαasdd
  • Επιστήμηasdd
  • Sexasdd
  • Γεύσειςasdd
  • Mediaasdd
  • Γνώμεςasdd
asdd asdd asdd asdd

© 2022 Powered by GlobalTechasdd

Graphic arts by Salvadorasdd

espa-img
Μετάβαση στο περιεχόμενοasdd
Ανοίξτε τη γραμμή εργαλείων asdd

Εργαλεία προσβασιμότητας

  • Αύξηση κειμένου asdd
  • Μείωση κειμένου asdd
  • Κλίμακα Γκρι asdd
  • Υψηλή Αντίθεση asdd
  • Αρνητική Αντίθεση asdd
  • Ανοιχτόχρωμο φόντο asdd
  • Υπογραμμίσεις συνδέσμων asdd
  • Αναγνώσιμη γραμματοσειρά asdd
  • Επαναφορά asdd