• ΜΕΝΟΥasdd
    Λάρισα asdd
    Θεσσαλία asdd
    Ελλάδα asdd
    Κοινωνία asdd
    Παρασκήνιο asdd
    Αγορά asdd
    Αθλητικά asdd
    Υγεία asdd
    Πολιτισμός asdd
    LifeStyle asdd
    Κόσμος asdd
    Οικονομία asdd
    Τεχνολογία asdd
    Επιστήμη asdd
    Sex asdd
    Γεύσεις asdd
    Media asdd
    Γνώμες asdd
Τι νέα Λάρισα asdd
cortevaasdd
Ειδήσεις που πρέπει να ξέρεις
06 Ιούν 2023 15:42
  • ΜΕΝΟΥasdd
    Λάρισα asdd
    Θεσσαλία asdd
    Ελλάδα asdd
    Κοινωνία asdd
    Παρασκήνιο asdd
    Αγορά asdd
    Αθλητικά asdd
    Υγεία asdd
    Πολιτισμός asdd
    LifeStyle asdd
    Κόσμος asdd
    Οικονομία asdd
    Τεχνολογία asdd
    Επιστήμη asdd
    Sex asdd
    Γεύσεις asdd
    Media asdd
    Γνώμες asdd
Τι νέα Λάρισα asdd
cortevaasdd
asdd
Τι νέα Λάρισα asdd
asdd
No Result
View All Result
Αρχικήasdd Ιωάννα Γκανέτσαasdd

Βάιος Γκαλημάνας: Αν δεν είχα γεννηθεί στην Σουηδία αλλά στην Κούβα, το Havana End θα ήταν αυτοβιογραφία

by Θάνος Αναστασίουasdd
25/07/2022 14:11asdd
Κατηγορία Ιωάννα Γκανέτσαasdd
Βάιος Γκαλημάνας: Αν δεν είχα γεννηθεί στην Σουηδία αλλά στην Κούβα, το Havana End θα ήταν αυτοβιογραφία
asdd
Share on FacebookasddShare on Twitterasdd
asddasdd
asdd
asdd asdd asdd

Συνέντευξη στην Ιωάννα Γκανέτσαasdd

 

Το “Havana End”  (Εκδόσεις 24 Γράμματα) είναι το πρώτο βιβλίο του Βάϊου Γκαλημάνα. Γεννημένος στη Στοκχόλμη, κάτοικος Καρδίτσας και -διαβάζοντας το βιβλίο του- θα πω και πολίτης του κόσμου, αποφάσισε εκτός από φυσικοθεραπευτής να γίνει και θεραπευτής του δικού του ψυχικού κόσμου –το γράψιμο είναι πρωτίστως αυτοθεραπεία και στη συνέχεια του κοινού που θα επιλέξει να διαβάσει την κοσμοπολίτική, γεμάτη δράση ιστορία του. Αστυνομική πλοκή, εσωτερική πάλη και ντόμινο εξελίξεων σε λάτιν ρυθμούς και ένα κοκτέιλ λέξεων… χωρίς (;) τέλος. Havana End.

 

Πρωτοπρόσωπη γραφή για τον αστυνομικό Εστέβαν Βιγιαφράνκα. Ήταν επιλογή μετά από σκέψη ή άφησες τον ήρωα να «μπει» μέσα σου και να πεις την ιστορία του εξ ονόματός του;

 

Ξεκάθαρα το δεύτερο, με την διαφορά ότι, όπως η συγγραφή προχωρούσε, συνειδητοποίησα ότι ο ήρωας μου, ο αστυνόμος Εστέβαν Βιγιαφράνκα, πάντα «υπήρχε» μέσα μου. Ο πρωταγωνιστής μου έχει τον δικό του ηθικό κώδικα και αποφασίζει να τον εφαρμόσει, ενώ είναι σε μόνιμο διάλογο με τον εσωτερικό του δαίμονα. Ταυτίστηκα μαζί του και συνέβη το εξής παράδοξο: Χωρίς να συμφωνώ με τις πεποιθήσεις του και τον τρόπο που αξιολογεί ανθρώπους και καταστάσεις, ένιωθα ότι αν δεν είχα γεννηθεί στην Σουηδία από έλληνες γονείς, αλλά στην Κούβα, τότε το Havana End θα ήταν αυτοβιογραφία.

 

Κούβα, στην μετά εμπάργκο εποχή. Δεδομένου ότι έχω ταξιδέψει, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι την περιγράφεις εξαιρετικά καλά, οπότε να υποθέσω ότι την έχεις επισκεφθεί κι εσύ ή ήταν άλλοι οι λόγοι επιλογής της ως κύριο τόπο εξέλιξης του μύθου;

 

Επισκέφτηκα το νησί αρκετά χρόνια πριν την συγγραφή του βιβλίου. Πολλοί τουρίστες λένε ότι το ταξίδι τους στην Κούβα ήταν σαν μια επίσκεψη σε ζωντανό μουσείο. Εγώ όμως ένιωσα ότι επισκέφτηκα μια παράλληλη διάσταση.

Η παρουσία του Γκουαντάναμο- της βάσης των ΗΠΑ στο νησί- όπου κανείς δεν ξέρει τι πραγματικά συμβαίνει, είναι βασικός πυλώνας της πλοκής του βιβλίου. Επίσης, η τοποθέτηση της αφετηρίας της πλοκής στο μέλλον, στην μετά εμπάργκο εποχή για την Κούβα, -σε ένα, δυο… πέντε χρόνια- μου επέτρεψε να μυθοπλάσω πιο ελεύθερα.

 

Το Μεξικό και η Κολομβία μπαίνουν επίσης στο παιχνίδι της δράσης. Για άνθρωπος του Βορρά, μπήκες με το πρώτο σου βιβλίο στα βαθιά νερά της λατινικής Αμερικής. Λάτρης της, λοιπόν, ή θεωρείς ότι τέτοια σενάρια είναι πιο ρεαλιστικό να εκτυλίσσονται σε τέτοια μέρη, γνωστά για την ροπή τους στην παρανομία και τη διαπλοκή;

 

Είμαι ιστοριολάγνος γενικότερα, και η τραγική ιστορία της Λατινικής Αμερικής πάντα με γοήτευε. Η τοποθέτηση της πλοκής σε αυτές της χώρες έχει κι ένα μεγάλο πλεονέκτημα: Η τεχνολογική τους καθυστέρηση, η χύμα λειτουργία των θεσμών και η διαφθορά -καλλιεργημένη και εφαρμοσμένη και από εξωγενείς παράγοντες-, καθιστά το τεχνολογικό κομμάτι μιας αστυνομικής πλοκής πιο απλό, δηλαδή χρειάστηκε από μέρους μου λιγότερη έρευνα. Καθώς η ιστορία του βιβλίου εξελίσσεται εμπλέκεται όμως η μισή υφήλιος.

 

Ο Βιγιαφράνκα είναι ένας άνθρωπος αιρετικός, με δικό του ηθικό κώδικα και δικούς του εσωτερικούς δαίμονες. Η σύγχρονη αστυνομική λογοτεχνία προτιμά πλέον τέτοιους χαρακτήρες, τρωτούς και δυνατούς την ίδια στιγμή. Είναι, θεωρείς ο μόνος ρεαλιστικός τρόπος να ισορροπεί κάποιος που κινείται μεταξύ του κόσμου και του υποκόσμου;

 

Η μητέρα του πρωταγωνιστή μου είναι μια μυστηριώδης Σκωτσέζα μετανάστρια στην Κούβα και έχει μεταφέρει ατόφιο στον πρωταγωνιστή μου τον εσωτερικό δαίμονά της. Ο Εστέβαν Βιγιαφράνκα ποτέ δεν είναι σίγουρος αν οι πράξεις του είναι δικές του η του δαίμονά του. Ο πρωταγωνιστής μου στρέφεται στον υπόκοσμο όταν ο κανονικός κόσμος τον προδίδει και στρέφεται εναντίον του.

Πιστεύω πως αυτού του είδους οι χαρακτήρες στην αστυνομική λογοτεχνία έχουν πλεονέκτημα σε σύγκριση με επίπεδους χαρακτήρες αστυνομικών άλλων εποχών.

 

Πέραν της πλοκής, ο Βιγιαφράνκα βρίσκεται συχνά αντιμέτωπος με τον ίδιο του τον εαυτό. Ο εσωτερικός διάλογος είναι έντονος και σε αρκετά σημεία βαθιά φιλοσοφικός. Να υποθέσω λοιπόν ότι ασπάζεσαι την τεχνική της αστυνομικής λογοτεχνίας του Βορρά μιας και έζησες μεγάλο μέρος της ζωής σου εκεί;

 

Εκτός από τεχνική της αστυνομικής λογοτεχνίας του Βορρά, πρωτίστως πρόκειται για την Σκανδιναβική Θεώρηση των Πραγμάτων: Είμαστε προϊόντα ή υποπροϊόντα των εμπειριών μας, και όλοι μας εμπεριέχουμε ένα Κτήνος εν υπνώσει. Υπό την επήρεια και τον έλεγχο του πολιτισμού, -ο Νίτσε το έχει περιγράψει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον- ελέγχουμε το Κτήνος. Κάποιοι από εμάς ίσως και να συνομιλούμε μαζί του, όπως ο Εστέβαν Βιγιαφράνκα. Είμαστε όμως σαν νάρκες που με το κατάλληλο πάτημα θα απελευθερωθεί αυτό το Κτήνος. Όμως, -κομβικό σημείο του βιβλίου μου- ένα Κτήνος ίσως εμπεριέχει κι έναν Άγιο εν υπνώσει. Ένας καλός μου φίλος με συγκίνησε όταν είπε ότι το Havana End του θύμισε αρχαία ελληνική τραγωδία.

 

Ένα βιβλίο σελίδων με άφθονη δράση και συνεχείς ανατροπές. Φοβήθηκες τον όγκο του; Θα παρέλειπες κάτι αν σου δινόταν η ευκαιρία ή ίσως θα πρόσθετες ακόμη περισσότερη, μιας και πότε άραγε είναι αρκετή;

 

Δεν θα αφαιρούσα τίποτα. Όλα έχουν τη θέση του και είναι αλληλένδετα.

 

Θα δοκίμαζες κάποια στιγμή να γράψεις βιβλίο με κεντρική ηρωίδα μια γυναίκα αστυνομικό;

 

Το έχω σκεφτεί. Αν δε, ήταν ελληνίδα, και λαμβάνονταςυπόψη τον μισογυνισμό και την καθυστέρηση στην πατρίδα μας, θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον το σμίλευμα του  χαρακτήρα και της ποιότητας της ηρωίδας.

 

Αν το βιβλίο σου γινόταν ταινία, ποιος ηθοποιός θεωρείς ότι θα ενσάρκωνε ιδανικά τον Βιγιαφράνκα;

 

Ειλικρινά δεν ξέρω. Θα πρέπει να είναι 32-35 χρονών, και δεδομένου ότι το παρατσούκλι του από τα Κουβανικά ΜΜΕ είναι «Ρόκσταρ» και «Επιβήτορ», θα πρέπει να είναι εκκωφαντικά ωραίος.

 

Ενδιαφέρον –σκοτεινός- χαρακτήρας είναι και ο «Αρχηγός», βαρόνος της κοκαΐνης που ζει στη ζούγκλα του Αμαζονίου. Θα έγραφες κάποια στιγμή ένα βιβλίο με κεντρικό ήρωα έναν «κακό»;

 

Ο «Αρχηγός» με την απόλυτα επιβλητική του παρουσία και την εσωτερικότητα της φωνής του εξουσιάζει-μαγεύει τους πάντες γύρω του. Πρότυπο για τον «Αρχηγό» είχα τον Κουρτς στο Η Καρδιά του Σκότους του Joseph Conrad. Δύσκολα όμως θα είχα για κεντρικό ήρωα έναν καθαρόαιμο κακό. Θα μου αποστερούσε πολλά συγγραφικά «εργαλεία». Έναν «κακό» που μεταλλάσσεται, όμως, και προβληματίζει τον αναγνώστη  για τα όρια μεταξύ καλού και κακού, ίσως.

 

Με αφορμή την προδοσία του Σβένσκ, έτερου χαρακτήρα του βιβλίου, για χάρη μιας γυναίκας, τι γνώμη έχεις γι’ αυτή; Είσαι απόλυτος ή έχει και η προδοσία αποχρώσεις;

 

Όπως και η ομορφιά, έτσι και η έννοια της προδοσίας συχνά βρίσκεται στα μάτια του παρατηρητή ή του θύματος. Αν κάποιος/κάποια μας προδώσει διότι οι συνθήκες άλλαξαν δραματικά για τον ίδιο/ ίδια, άλλα όχι για εμάς; Για να το θέσω στην κόψη στου ξυραφιού: Τι κάνεις όταν προδίδεις είτε αυτόν/αυτήν που αγαπάς είτε τον εαυτό σου;

 

Πότε να αναμένουμε το επόμενο συγγραφικό σου βήμα; Θα παραμείνεις πιστός στο αστυνομικό είδος; Θα είναι μια ευκαιρία να ταξιδέψουμε σε πιο ψυχρά μέρη ή θα συνεχίσεις στο λατινικό σκηνικό που τόσο καλά έχτισες στο πρώτο βιβλίο κρατώντας ίσως τον ίδιο κεντρικό ήρωα;

 

Θα παραμείνω πιστός στο αστυνομικό είδος με ψυχολογικές και μυθιστορηματικές προεκτάσεις. Στο επόμενο βιβλίο συνδυάζω τα «ψυχρά μέρη» με την ελληνική επαρχία, και πιστεύω ότι θα έχει ενδιαφέρον.

Το δεύτερο σκέλος της ερώτησή σου θα το αφήσω να αιωρείται.

 

Κλείνοντας, δώσε μας μια αγαπημένη φράση σου ή στιγμή από το βιβλίο.

 

Η πρώτη φράση του βιβλίου:

Αν δεν ήμουν αστυνομικός θα ήμουν δολοφόνος.

 

 

Αναζήτηση

No Result
View All Result
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd

ΤΙ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

  • Πάπας Φραγκίσκος: Επέστρεψε στο Βατικανό μετά από εξετάσειςasdd 15:41
  • «Μπαμπά βοήθεια!» – Η αντίδραση του 12χρονου όταν είδε το άσεμνο υλικό από τον αρχιμανδρίτη στο Ναύπλιοasdd 15:32
  • Δεκατρία τροχαία ατυχήματα στη Θεσσαλία τον Μάιο – Τα δύο θανατηφόραasdd 15:23
  • Βόλος: Συναγερμός για εξαφάνιση 59χρονου από τις 3 Ιουνίουasdd 15:14
  • Νόνικα Γαληνέα: Τελευταία αντίο στην σπουδαία ηθοποιό – Οι τελευταίες επιθυμίες τηςasdd 15:05
  • Εκλογές 2023: Τα σενάρια για την 25η Ιουνίου, η αυτοδυναμία και ο… φόβος της τρίτης κάλπηςasdd 14:56
  • Λάρισα: Εγκαίνια της εικαστικής έκθεσης “Project Cell” στη Λογοτεχνική Γωνιάasdd 14:47
  • Εκδήλωση για την “Γλυκυτάτη μου Λάρισα” και τους περιηγητές της από τον 16ο – 19ο αιώναasdd 14:38
  • Δράσεις της Κινητής Μονάδας Περιφέρειας Θεσσαλίας του ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ τον Μάϊοasdd 14:29
  • Πανελλαδικές 2023: Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία σχολιάζει τα θέματα στα Μαθηματικά Προσανατολισμούasdd 14:20
  • Γιώργος Γεωργίου: Όταν ο σπουδαίος Δημήτρης Μητροπάνος τηλεφώνησε στο «Καφενείο των Φιλάθλων»asdd 14:11
  • Πρόγραμμα λατρευτικών εκδηλώσεων του Αγίου Γεωργίου Νεομάρτυρος του Τυρναβίτουasdd 14:02
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd

Δημοφιλή Άρθρα

asdd
Tags: ΓκαλημάναςasddΓκάνέτσαasdd
ShareasddTweetasdd
asddasdd
asdd

asdd
asdd

Σχετικά Άρθρα

Έλενα Αντωνίου: Το happy end ελαφρύνει την ψυχήasdd

by Ραφαέλα Παπαοικονόμουasdd
02/06/2023 14:06asdd
0 asdd
Έλενα Αντωνίου: Το happy end ελαφρύνει την ψυχή
asdd
Ιωάννα Γκανέτσαasdd

Συνέντευξη στην Ιωάννα Γκανέτσα Η Έλενα Αντωνίου, δημοσιογράφος και συγγραφέας, επισκέπτεται στη γενέτειρα της, τη Λάρισα, με αφορμή το νέο...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Διονύσης Μαρίνος: Προτιμώ να είμαι ένας κοινός θνητός που αγάπησε και του έμειναν όλες οι ερωτήσεις ανοιχτέςasdd

by Ραφαέλα Παπαοικονόμουasdd
21/03/2023 12:03asdd
0 asdd
Διονύσης Μαρίνος: Προτιμώ να είμαι ένας κοινός θνητός που αγάπησε και του έμειναν όλες οι ερωτήσεις ανοιχτές
asdd
Ιωάννα Γκανέτσαasdd

Συνέντευξη στην Ιωάννα Γκανέτσα   Ο Διονύσης Μαρίνος είναι δημοσιογράφος και κριτικός λογοτεχνίας. Υπήρξε μέλος της ομάδας εργασίας για τη...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Δημήτρης Κωστόπουλος: Ο έρωτας και ο θάνατος είναι τα ακραία όρια της ζωήςasdd

by Έφη Τουφεξήasdd
21/02/2023 12:02asdd
0 asdd
Δημήτρης Κωστόπουλος: Ο έρωτας και ο θάνατος είναι τα ακραία όρια της ζωής
asdd
Ιωάννα Γκανέτσαasdd

*Συνέντευξη στην Ιωάννα Γκανέτσα   Αφορμή για να διαβάσω το βιβλίο «η κιμωλία» (Εκδόσεις Αλεξάνδεια) του Δημήτρη Κωστόπουλου στάθηκε αρχικά...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Κώστας Ακρίβος: Η καλοσύνη και μόνο η καλοσύνη καταξιώνει τον άνθρωποasdd

by Θάνος Αναστασίουasdd
01/02/2023 11:02asdd
0 asdd
Κώστας Ακρίβος: Η καλοσύνη και μόνο η καλοσύνη καταξιώνει τον άνθρωπο
asdd
Ιωάννα Γκανέτσαasdd

Ο Κώστας Ακρίβος είναι δίχως αμφιβολία άνθρωπος των λέξεων, των γραμμάτων. Εκπαιδευτικός μια ζωή και συγγραφέας άλλη τόση θα μπορούσε...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Έργα δημιουργών του Συλλόγου Εικαστικών Ν. Λάρισας βγήκαν… από τις αποθήκεςasdd

by Θάνος Αναστασίουasdd
17/12/2022 20:12asdd
0 asdd
Έργα δημιουργών του Συλλόγου Εικαστικών Ν. Λάρισας βγήκαν… από τις αποθήκες
asdd
Ιωάννα Γκανέτσαasdd

Επιμέλεια άρθρου Ιωάννα Γκανέτσα Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η Έκθεση εικαστικών δημιουργημάτων με τίτλο «Ο Χορός των Χρωμάτων» που διοργάνωσε ο...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Γιάννης Γεωργιάδης: Κάθε καλλιτέχνης γεννιέται με την κλίση τουasdd

by Ραφαέλα Παπαοικονόμουasdd
13/11/2022 15:11asdd
0 asdd
Γιάννης Γεωργιάδης: Κάθε καλλιτέχνης γεννιέται με την κλίση του
asdd
Ιωάννα Γκανέτσαasdd

Συνέντευξη στην Ιωάννα Γκανέτσα   Ο Γιάννης Γεωργιάδης είναι ζωγράφος και Πρόεδρος του Συλλόγου Εικαστικών Ν. Λάρισας. Αν και πτυχιούχος...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Γέμισε με «ΛεξΩτεχνίες» το Χατζηγιάννειοasdd

by Ραφαέλα Παπαοικονόμουasdd
13/11/2022 15:11asdd
0 asdd
Γέμισε με «ΛεξΩτεχνίες» το Χατζηγιάννειο
asdd
Ιωάννα Γκανέτσαasdd

Το ετήσιο λογοτεχνικό περιοδικό «ΛεξΩτεχνίες» του ΠΟΚΕΛ μετρά το τρίτο τεύχος του και οι συντελεστές του γιόρτασαν την παρουσία του στα λογοτεχνικά...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Παναγιώτης Χριστόφορος: Με συνεργασία μπορούμε να καταφέρουμε σπουδαίες στιγμές, όπως αυτή που ζήσαμε στο γήπεδοasdd

by Θάνος Αναστασίουasdd
13/05/2022 12:05asdd
0 asdd
Παναγιώτης Χριστόφορος: Με συνεργασία μπορούμε να καταφέρουμε σπουδαίες στιγμές, όπως αυτή που ζήσαμε στο γήπεδο
asdd
Ιωάννα Γκανέτσαasdd

  Συνέντευξη στην Ιωάννα Γκανέτσα Αφορμή γι’ αυτή τη συνέντευξη στάθηκε η διεξαγωγή του τελικού αγώνα μπάσκετ με αμαξίδιο μεταξύ...

Διάβασε Περισσότεραasdd

Για το βιβλίο «Την πρώτη φορά που ταξίδεψα» γράφει η Ιωάννα Γκανέτσαasdd

by Θάνος Αναστασίουasdd
06/05/2022 08:05asdd
0 asdd
Για το βιβλίο «Την πρώτη φορά που ταξίδεψα» γράφει η Ιωάννα Γκανέτσα
asdd
Ιωάννα Γκανέτσαasdd

Γράφει η Ιωάννα Γκανέτσα Ο Τσέζαρε Παβέζε έχει πει: «Όταν γραφτεί η πρώτη γραμμή ενός αφηγήματος, έχουν ήδη επιλεγεί τα...

Διάβασε Περισσότεραasdd
Περισσότεραasdd

Αvαζήτηση

No Result
View All Result
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd

ΤΙ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

  • Πάπας Φραγκίσκος: Επέστρεψε στο Βατικανό μετά από εξετάσειςasdd 15:41
  • «Μπαμπά βοήθεια!» – Η αντίδραση του 12χρονου όταν είδε το άσεμνο υλικό από τον αρχιμανδρίτη στο Ναύπλιοasdd 15:32
  • Δεκατρία τροχαία ατυχήματα στη Θεσσαλία τον Μάιο – Τα δύο θανατηφόραasdd 15:23
  • Βόλος: Συναγερμός για εξαφάνιση 59χρονου από τις 3 Ιουνίουasdd 15:14
  • Νόνικα Γαληνέα: Τελευταία αντίο στην σπουδαία ηθοποιό – Οι τελευταίες επιθυμίες τηςasdd 15:05
  • Εκλογές 2023: Τα σενάρια για την 25η Ιουνίου, η αυτοδυναμία και ο… φόβος της τρίτης κάλπηςasdd 14:56
  • Λάρισα: Εγκαίνια της εικαστικής έκθεσης “Project Cell” στη Λογοτεχνική Γωνιάasdd 14:47
  • Εκδήλωση για την “Γλυκυτάτη μου Λάρισα” και τους περιηγητές της από τον 16ο – 19ο αιώναasdd 14:38
  • Δράσεις της Κινητής Μονάδας Περιφέρειας Θεσσαλίας του ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ τον Μάϊοasdd 14:29
  • Πανελλαδικές 2023: Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία σχολιάζει τα θέματα στα Μαθηματικά Προσανατολισμούasdd 14:20
  • Γιώργος Γεωργίου: Όταν ο σπουδαίος Δημήτρης Μητροπάνος τηλεφώνησε στο «Καφενείο των Φιλάθλων»asdd 14:11
  • Πρόγραμμα λατρευτικών εκδηλώσεων του Αγίου Γεωργίου Νεομάρτυρος του Τυρναβίτουasdd 14:02
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd
asdd asdd asdd

Δημοφιλή Άρθρα

asdd
asdd
efhmereyonta_farmakeia asdd
protoselida-kyriakatikon-efimeridon asdd

Σελίδες

  • Αρχικήasdd
  • ΤΙ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑasdd
  • Επικοινωνίαasdd
Menu
  • Αρχικήasdd
  • ΤΙ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑasdd
  • Επικοινωνίαasdd

Πολιτικές

  • Όροι Χρήσηςasdd
  • Πολιτική προστασίας Δεδομένωνasdd
Menu
  • Όροι Χρήσηςasdd
  • Πολιτική προστασίας Δεδομένωνasdd

Μέλος του

emedia-logo-on asdd

© 2022 Powered by GlobalTechasdd

Graphic arts by Salvadorasdd
Facebook asdd Twitter asdd Instagram asdd Rss asdd
asdd
asdd
  • Αρχικήasdd
  • Λάρισαasdd
  • Θεσσαλίαasdd
  • Ελλάδαasdd
  • Κοινωνίαasdd
  • Παρασκήνιοasdd
  • Αγοράasdd
  • Αθλητικάasdd
  • Υγείαasdd
  • Πολιτισμόςasdd
  • Lifestyleasdd
  • Κόσμοςasdd
  • Οικονομίαasdd
  • Τεχνολογίαasdd
  • Επιστήμηasdd
  • Sexasdd
  • Γεύσειςasdd
  • Mediaasdd
  • Γνώμεςasdd
asdd asdd asdd asdd

© 2022 Powered by GlobalTechasdd

Graphic arts by Salvadorasdd

espa-img
Μετάβαση στο περιεχόμενοasdd
Ανοίξτε τη γραμμή εργαλείων asdd

Εργαλεία προσβασιμότητας

  • Αύξηση κειμένου asdd
  • Μείωση κειμένου asdd
  • Κλίμακα Γκρι asdd
  • Υψηλή Αντίθεση asdd
  • Αρνητική Αντίθεση asdd
  • Ανοιχτόχρωμο φόντο asdd
  • Υπογραμμίσεις συνδέσμων asdd
  • Αναγνώσιμη γραμματοσειρά asdd
  • Επαναφορά asdd