Από τις πρώτες συνεδριάσεις του συμβουλίου της 3ης κοινότητας που ανήκει η περιοχή, ως Λαϊκή Συσπείρωση Λάρισας είχαμε επισημάνει το πρόβλημα και την επικινδυνότητα των ισόπεδων διαβάσεων μέσα στον ιστό της πόλης, με τα προειδοποιητικά σήματα άλλοτε να μην λειτουργούν και άλλοτε να ¨κολλούν¨ και οι διερχόμενοι να μην τα παίρνουν υπόψη. Θέσαμε θέμα για συζήτηση στο συμβούλιο της κοινότητας, για να διεκδικηθεί από την δημοτική αρχή η υπογειοποίηση των γραμμών στον ιστό της πόλης, αλλά η πρόεδρος και άλλα μέλη της δημοτικής αρχής Καλογιάννη αρνήθηκαν να το συζητήσουμε, γιατί το συμβούλιο της κοινότητας δεν έχει τέτοια αρμοδιότητα. Ακόμα και τώρα, μετά το τραγικό θάνατο του 34χρονου, στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των κατοίκων για να δοθεί οριστική λύση και να μην θρηνήσουμε άλλο θύμα, τους παρέπεμπε να τηλεφωνούν στο γραφείο πολιτών του δήμου για να ενημερώνουν, (λες και θα προλάβουμε στο μέλλον ανάλογα τραγικά συμβάντα με ένα τηλεφώνημα), αρκεί να μην διεκδικήσουμε λύσεις που θα δώσουν ριζική αντιμετώπιση των κινδύνων. Ειδικά στην ισόπεδη διάβαση που έγινε το νέο δυστύχημα λειτουργεί μεγάλη σχολική μονάδα όλων των βαθμίδων και διέρχονται πάρα πολλά παιδιά όλων των ηλικιών. Το επισήμανε ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων του σχολείου, ότι επανειλημμένα έχουν ¨ενοχλήσει¨ τους αρμόδιους ΟΣΕ, Δήμο αλλά δεν έχει γίνει τίποτα. Είναι υποκριτικό να αδιαφορούμε ή να αδρανούμε για τέτοια σοβαρά θέματα και με τρισάγια και ευχολόγια να ελπίζουμε, ότι θα λυθεί το θέμα. Δεν μπορούν οι κάτοικοι της περιοχής να ζυγίζουν, το κόστος του έργου με τις ζωές που χάνονται.
Σε αυτή την κατεύθυνση, της εξυπηρέτησης της λογικής κόστους – οφέλους δεν θα γίνονται αναγκαία έργα ασφάλειας και ριζικής βελτίωσης της κινητικότητας στην πόλη, όπως αυτό της υπογειοποίησης των γραμμών του ΟΣΕ, γιατί δεν θα διεκδικούνται ποτέ τέτοια κονδύλια που να χρηματοδοτούν τέτοια έργα, ιδιαίτερα από μια δημοτική αρχή σαν αυτή του σχήματος ΣΥΡΙΖΑ ΚΙΝΑΛ κλπ. αλλά και της προηγούμενης της Ν.Δ. που παίρνουν τα εύσημα από την ΕΕ-κεφάλαιο-κυβέρνηση για την πιστή εφαρμογή της πολιτικής τους σε ζητήματα κινητικότητας και πολεοδομικού σχεδιασμού.
Τώρα απαιτείτε οργανωμένος αγώνας από τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα της πόλης, απέναντι στην αδράνεια-αδιαφορία της δημοτικής αρχής, να βελτιωθεί η ασφαλής κινητικότητα στην πόλη και οι σύγχρονες ανάγκες πολιτών. Να θυμίσουμε ότι η ανακατασκευή της λεωφόρου Καραμανλή στην ίδια συνοικία έγινε μετά από αγώνες, καταγγελίες και συνεχείς κινητοποιήσεις των κατοίκων και της Λαϊκής Συσπείρωσης Λάρισας.
Χρειάζεται συμπόρευση με το ΚΚΕ για να δυναμώσει ο αγώνας και η κοινωνική συμμαχία της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων, για να ανοίξει ο δρόμος για μια άλλη οργάνωση της κοινωνίας και της οικονομίας που στο επίκεντρο της θα έχει τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες και όχι τα κέρδη των λίγων.
Λάρισα 1/7/22
Τσολάκης Γιάννης