Ορίστηκαν οι νέοι αντιδήμαρχοι στο δήμο Φαρσάλων

Με απόφαση του δημάρχου Φαρσάλων κ. Μάκη Εσκίογλου, ορίζονται οι παρακάτω δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας ως αντιδήμαρχοι του Δήμου Φαρσάλων με θητεία από 03.09.2019 μέχρι 02.09.2020, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, με τις εξής αρμοδιότητες:

  1. Την κα. Σοφία Χατζηπλή του Λεωνίδα καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και κατά τόπο της Δημοτικής Ενότητας Ναρθακίου και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιακών μονάδων των Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου.
  • Την έκδοση και υπογραφή πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης.
  • Την εποπτεία και ευθύνη στα θέματα Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
  • Τη μέριμνα, το συντονισμό και την ευθύνη χειρισμού των θεμάτων Παιδείας, Νεολαίας και Δημόσιας υγείας του Δήμου.
  • Την εποπτεία είσπραξης παντός εσόδου και τέλους και ενδεικτικά εσόδων που αφορούν τα τέλη από πλατείες, πεζοδρόμια, τέλος επισιτισμού, έσοδα βοσκής, έσοδα εκμίσθωσης αγροτεμαχίων και άδειες οικοδομών.
  • Την αρμοδιότητα και την ευθύνη της υποβολής προτάσεων για την καλύτερη οργάνωση, τη βελτίωση της λειτουργίας και τη στελέχωση των υπηρεσιών των αρμοδιοτήτων του.
  • Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
  • Τη μέριμνα για την άσκηση των κατά τόπο αρμοδιοτήτων για τη Δημοτική Ενότητα Ναρθακίου.

α. Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ. Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ. Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

ε. Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

  • Την αρμοδιότητα να διεκπεραιώνει ειδικά θέματα που θα ανατίθενται σε αυτήν από τον Δήμαρχο.
  1. Τον κ. Νικόλαο Γκατζόγια του Αποστόλου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και κατά τόπο της Δημοτικής Ενότητας Ενιπέα και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιακών μονάδων των Τεχνικών Υπηρεσιών.
  • Την εποπτεία και επίβλεψη των τεχνικών έργων, μελετών και εργασιών.
  • Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του αμαξοστασίου.
  • Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των αποθηκών του Δήμου.
  • Την αρμοδιότητα και ευθύνη της υποβολής προτάσεων για την καλύτερη οργάνωση, τη βελτίωση της λειτουργίας και τη στελέχωση των υπηρεσιών των αρμοδιοτήτων του.
  • Τη μέριμνα για την άσκηση των κατά τόπο αρμοδιοτήτων για τη Δημοτική Ενότητα Ενιπέα.

α. Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ. Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ. Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

ε. Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

  • Την αρμοδιότητα να διεκπεραιώνει ειδικά θέματα που θα ανατίθενται σε αυτόν εκ μέρους του Δημάρχου.
  1. Τον κ. Σταύρο Κουκουλιό του Κωνσταντίνου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος, Πρασίνου, και κατά τόπο της Δημοτικής Ενότητας Πολυδάμαντα και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών Πρασίνου.
  • Την επιμέλεια των Περιβαλλοντικών Θεμάτων του Δήμου.
  • Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της λαϊκής αγοράς και της ετήσιας εμποροπανήγυρης της πόλης.
  • Την αρμοδιότητα και ευθύνη της υποβολής προτάσεων για την καλύτερη οργάνωση, τη βελτίωση της λειτουργίας και τη στελέχωση των υπηρεσιών των αρμοδιοτήτων του.
  • Τη μέριμνα για την άσκηση των κατά τόπο αρμοδιοτήτων για τη Δημοτική Ενότητα Πολυδάμαντα.

α. Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ. Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ. Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

ε. Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

  • Την αρμοδιότητα να διεκπεραιώνει ειδικά θέματα που θα ανατίθενται σε αυτόν εκ μέρους του Δημάρχου.
  1. Την κα. Δέσποινα Συροπούλου Μπρισίμη του Νικολάου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Ηλεκτροφωτισμού και Αθλητικών Εγκαταστάσεων και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών της Καθαριότητας και Ηλεκτροφωτισμού και Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
  • Την αρμοδιότητα του συστήματος διαχείρισης των απορριμμάτων και των υλικών ανακύκλωσης.
  • Την φροντίδα καθαριότητας δημοτικών κοινόχρηστων χώρων, παιδικών χαρών, κοιμητηρίων.
  • Την αρμοδιότητα διαχείρισης αδέσποτων ζώων και καταφυγίου αυτών.
  • Την αρμοδιότητα και ευθύνη της υποβολής προτάσεων για την καλύτερη οργάνωση, τη βελτίωση της λειτουργίας και τη στελέχωση των υπηρεσιών των αρμοδιοτήτων του.
  • Την αρμοδιότητα να διεκπεραιώνει ειδικά θέματα που θα ανατίθενται σε αυτήν εκ μέρους του Δημάρχου.

Δ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των καθ’ ύλην Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Ε. Η Αντιδήμαρχος κα. Σοφία Χατζηπλή ορίζεται Α’ Αναπληρώτρια Δημάρχου και θα αναπληρώνει τον Δήμαρχο και θα ασκεί τα καθήκοντά του σε περιπτώσεις απουσίας ή κωλύματος, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 89 του Ν. 3463/2006. Επίσης, ο Νικόλαος Γκατζόγιας ορίζεται Β’ Αναπληρωτής Δημάρχου και θα αναπληρώνει το Δήμαρχο σε περίπτωση απουσίας και του Α’ Αναπληρωτή.

Δείτε επίσης

Βρείτε μας