Εγκαινιάστηκε το νέο Fashion City Outlet στη Θεσσαλία (ΦΩΤΟ)

Η Θεσσαλία απέκτησε πλέον το δικό της outlet, το Fashion City Outlet, στην πόλη της Λάρισας. Το πρώτο εκπτωτικό και ψυχαγωγικό κέντρο της Θεσσαλίας άνοιξε σήμερα, Πέμπτη 15 Νοεμβρίου, τις πόρτες του στο κοινό, παρουσία εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, διεθνών και τοπικών επιχειρήσεων και πλήθους καταναλωτών.

Το Fashion City Outlet αποτελεί μια νέα επένδυση στη Θεσσαλία, ύψους 9 εκατ. ευρώ, τα οποία διοχετεύτηκαν στην ανακαίνιση των υπαρχουσών εγκαταστάσεων και την ανάπτυξη του νέου εκπτωτικού κέντρου. Αποτελεί εγχείρημα της Sonae Sierra, διεθνούς εταιρείας που ειδικεύεται σε επενδύσεις σε εμπορικά ακίνητα, στην ανάπτυξη και διαχείρισή τους, καθώς και της επενδυτικής εταιρείας ακινήτων Bluehouse, η οποία εισήγαγε στην ελληνική αγορά την εμπειρία των outlets.

Ο κος Θάνος Ευθυμιόπουλος, Managing Director της Sonae Sierra στην Ελλάδα, σχολίασε: «Το νέο μας εγχείρημα θα ωφελήσει πολλαπλώς την οικονομία της Θεσσαλίας, μέσω της αύξησης της εμπορικής κίνησης, της δημιουργίας θέσεων εργασίας και εισοδήματος για τους κατοίκους, της συνεργασίας με τοπικούς επιχειρηματίες. Επιθυμία μας είναι να δημιουργήσουμε ευρύτερες συνέργειες ώστε να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη για την τοπική οικονομία».

Μόλις λίγα λεπτά με το αυτοκίνητο από το κέντρο της Λάρισας και σε λιγότερο από μία ώρα από τον Βόλο, την Καρδίτσα και τα Τρίκαλα, το Fashion City Outlet προσφέρει μια μοναδική εμπειρία αγορών μόδας, ηλεκτρονικών ειδών και ψυχαγωγίας, εύκολη πρόσβαση, 1.600 θέσεις πάρκινγκ, καθώς και μια ευρεία γκάμα επιλογών για τους λάτρεις της μόδας, τους φίλους και την οικογένειά τους.

Σε έναν μοντέρνο χώρο περίπου 20.000 τ.μ., το νέο εκπτωτικό κέντρο φιλοξενεί δεκάδες καταστήματα νεανικής, γυναικείας και ανδρικής ένδυσης και υπόδησης, αξεσουάρ και καλλυντικών, μεταξύ των οποίων συναντώνται τόσο επώνυμοι οίκοι, όσο και ευρέως δημοφιλείς αλυσίδες. Ορισμένες δε από αυτές, θα είναι διαθέσιμες στη Θεσσαλία για πρώτη φορά.

Ενδεικτικά, οι γυναίκες μπορούν να επιλέξουν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ των Guess, Attrattivo, Anonima, Ingrosso Luna, Kalogirou, Haralas, Tsakiris Mallas, Fratelli Petridi, The Women με σήματα όπως Moschino, Ocean Drive, Au Soleil, Echo NY και Dondup, και το Lapel για τις μοναδικές τους εμφανίσεις, ενώ οι άνδρες θα επισκέπτονται τα καταστήματα Brooks Brothers, Man & Manetti, Camel Active, Prince Oliver και Mega Emporio. Επώνυμα ρούχα και αξεσουάρ είναι διαθέσιμα, μεταξύ άλλων, στα καταστήματα The Men με σήματα όπως Hugo Boss, MC2 Saint Barth και Berna, καθώς και στα καταστήματα Tommy Hilfiger και Clodist, ενώ streetwear επιλογές προσφέρουν τα καταστήματα Replay, Lee, Wrangler, Funky Buddha, Pop Air, American Stars, Staff, Edwards, Cotton Bank και όχι μόνο. Οι λάτρεις των σπορ έχουν να επιλέξουν από μια μεγάλη γκάμα sportswear από το κατάστημα Sports Collection με σήματα όπως PUMA, Umbro, Fila, Saucony, Arena, Freddy, καθώς και από το ADMIRAL. Και για τα μικρότερα μέλη της οικογένειας, εταιρείες όπως οι Matou France, Kozee και SAM 0-13 διαθέτουν μοναδικά ρούχα και παπούτσια για ξεχωριστές εμφανίσεις. Oι επισκέπτες μπορούν, παράλληλα, να προμηθεύονται τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς από τα καταστήματα φυσικών καλλυντικών Fresh Line και Regenis Organic Products, καθώς και αρώματα από το 43 Blue Perfume.

Η Media Markt θα συνεχίσει να προσφέρει μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, ενώ στις εγκαταστάσεις του Fashion City Outlet λειτουργεί σούπερ μάρκετ Bazaar Cash & Carry. Ταυτόχρονα, το νέο εκπτωτικό κέντρο διαθέτει επιλεγμένα εστιατόρια και καφέ, όπως Goody’s, Bufala Gelato, Mikel, Hot Pot Pasteria, Pizza.gr/Crepamou, Το Παραδοσιακό, Hachiko Sushi και Goldie’s Hot Dog & Wings, μαζί με τον πρώτο πολυκινηματογράφο Village Cinemas στην πόλη της Λάρισας με τρεις αίθουσες, και τον σύγχρονο παιδότοπο Volta Fun Town 1.000 τ.μ. για τους μικρούς επισκέπτες.

Ο κος Νίκος Ρούπακας, Director για τα εκπτωτικά κέντρα στη Bluehouse, σημείωσε σχετικά: «Τα εμπορικά κέντρα τύπου outlet αποτελούν παγκόσμια τάση. Πρόκειται για μια νέα φιλοσοφία λιανικής, που προσφέρει ακόμη περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και τους εμπόρους. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που φέρνουμε στη Θεσσαλία το πρώτο εκπτωτικό και ψυχαγωγικό κέντρο της περιοχής, σε μια πόλη που αναζητά διαρκώς νέες εμπειρίες αγορών και διασκέδασης».

Στο Fashion City Outlet, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν «έξυπνες» αγορές, επιλέγοντας από ενημερωμένες συλλογές προηγούμενων σεζόν, αλλά και νέες ειδικές συλλογές, για κάθε εποχή και κάθε περίσταση. Και όλα αυτά σε τιμές σημαντικά χαμηλότερες από τις κανονικές με έκπτωση 30-70%, όλο τον χρόνο.

Ο κος Σωτήρης Σιγάλας, Γενικός Διευθυντής του Fashion City Outlet, δήλωσε ότι: «Το Fashion City Outlet θα προσφέρει ό,τι καλύτερο, τόσο στη μόδα όσο και στη διασκέδαση. Ανυπομονούμε να υποδεχθούμε τους Θεσσαλούς καταναλωτές, καθώς και τους επισκέπτες της περιοχής, στο νέο μας εκπτωτικό κέντρο για να απολαύσουν μια μοναδική, απόλυτη εμπειρία αγορών.»

Σχετικά με τη Sonae Sierra

Η Sonae Sierra (www.sonaesierra.com) είναι μια διεθνής εταιρεία που ειδικεύεται στην ανάπτυξη και διαχείριση εμπορικών κέντρων. Η εταιρεία διατηρεί γραφεία σε 12 χώρες, παρέχοντας υπηρεσίες σε πελάτες με διαφορετικά γεωγραφικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά, οι οποίοι βρίσκονται σε Πορτογαλία, Αλγερία, Βραζιλία, Κολομβία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Μαρόκο, Ρουμανία, Ρωσία, Σλοβακία, Ισπανία, Τυνησία και Τουρκία. Η Sonae Sierra έχει στην ιδιοκτησία της 46 εμπορικά κέντρα, τρέχουσας αξίας αγοράς περίπου 7 δισ. ευρώ, και διαχειρίζεται ή/και εκμισθώνει 79 εμπορικά κέντρα με μεικτή εκμισθώσιμη επιφάνεια 2,6 εκατ. τ.μ. και περίπου 9.300 καταστήματα. Η Sonae Sierra αναπτύσσει στην παρούσα φάση 15 εμπορικά κέντρα, 9 εκ των οποίων για λογαριασμό τρίτων. Η Sonae Sierra συνεργάζεται με περισσότερους από 20 θεσμικούς επενδυτές και διαχειρίζεται τέσσερα επενδυτικά κεφάλαια ακινήτων για μεγάλο αριθμό επενδυτών σε ολόκληρο τον κόσμο.

Σχετικά με τη Bluehouse

Η Bluehouse (www.bluehousecapital.com) είναι μια εταιρεία επενδύσεων και ανάπτυξης ακίνητων, με δραστηριότητα που επικεντρώνεται στις αγορές της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Συγκεκριμένα, η Bluehouse έχει παρουσία στην Ελλάδα, την Τσεχία, την Πολωνία, την Ουγγαρία, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, καθώς και στην Κροατία, τη Σερβία και την Κύπρο. Η Bluehouse ιδρύθηκε το 2004 και έχει να επιδείξει ένα σημαντικό ιστορικό επενδύσεων στους κλάδους των εμπορικών κέντρων, γραφείων, βιομηχανικών και οικιστικών κτιρίων, με ενισχυμένη τοπική παρουσία στις χώρες όπου εκτείνεται το χαρτοφυλάκιο της. Στην Ελλάδα, το McArthurGlen Designer Outlet, ένα μοναδικό εμπορικό κέντρο με περισσότερα από 21.000 τ.μ. και 100 brands, εισήγαγε στην ελληνική αγορά την εμπειρία αγορών υψηλής αισθητικής, εφάμιλλης των πιο δημοφιλών διεθνών designer outlets.

 

Δείτε επίσης

Βρείτε μας