Το Fashion City Outlet αποκαλύφθηκε – Η Λάρισα αποκτά το δικό της εκπτωτικό κέντρο! (ΦΩΤΟ)

Η Θεσσαλία αποκτά το δικό της εκπτωτικό κέντρο. Η SonaeSierra, διεθνής εταιρεία που ειδικεύεται στην ανάπτυξη και διαχείριση εμπορικών ακινήτων με επίκεντρο το λιανικό εμπόριο, και η επενδυτική εταιρεία ακινήτων Bluehouse, ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη δημιουργία ενός νέου εμπορικού σχήματος στην πόλη της Λάρισας, του FashionCityOutlet, ιδανικού προορισμού για τους λάτρεις της μόδας και της ψυχαγωγίας.

Το FashionCityOutlet αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του το προσεχές φθινόπωρο, αποτελώντας μια νέα πρόταση για τους κατοίκους της περιοχής, λίγα μόλις λεπτά οδικώς από τη Λάρισα, και σε απόσταση μικρότερη της μίας ώρα από τον Βόλο, την Καρδίτσα και τα Τρίκαλα.

Πρόκειται για μια επένδυση μεγαλύτερη των 9 εκατ. ευρώ για τη ριζική ανακαίνιση του εκπτωτικού κέντρου. Το FashionCityOutlet θα εκτείνεται σε 20.000 τ.μ. και θα φιλοξενεί περισσότερα από 70 γνωστά καταστήματα μόδας, κορυφαίες μάρκες ένδυσης και υπόδησης, σε τιμές σημαντικά χαμηλότερες από τις κανονικές, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Το FashionCityOutlet θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία αγορών μόδας, ψυχαγωγίας και άλλων χρήσεων, συνδυάζοντας τις καλύτερες τιμές και εξαιρετικές επιλογές, όπως πολυκινηματογράφο με τρεις αίθουσες και έναν σύγχρονο παιδότοπο 1.000 τ.μ., καθώς και ποικιλία επιλογών σε εστιατόρια και καφέ. Θα διαθέτει, επίσης, 1.600 δωρεάν θέσεις στάθμευσης.

Η λειτουργία του FashionCityOutlet αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, με οφέλη που θα διαχυθούν ευρύτερα στην κοινωνία. Στο νέο εκπτωτικό κέντρο θα δημιουργηθούν τουλάχιστον 600 νέες θέσεις εργασίας, για τις οποίες θα δοθεί προτεραιότητα σε κατοίκους της περιοχής. Εκτιμάται, επίσης, πως θα συμβάλλει στην τόνωση της εμπορικής κίνησης της περιοχής, μέσω της προσέλκυσης κατοίκων γειτονικών πόλεων αλλά και επισκεπτών. Παράλληλα, στόχος είναι η δημιουργία αμοιβαία επωφελών συνεργασιών με ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στην περιοχή, καθώς με τοπικές επιχειρήσεις ένδυσης, υπόδησης και εστίασης.

cof

Ο κ. Νίκος Ρούπακας, Υπεύθυνος Εκπτωτικών Κέντρων της Bluehouse, δήλωσε σχετικά: «Δημιουργούμε μια μοναδική εμπειρία αγορών και ψυχαγωγίας στην καρδιά της Ελλάδας. Το FashionCityOutlet θα προσφέρει ό,τι καλύτερο, τόσο στη μόδα όσο και στη διασκέδαση, φιλοδοξώντας να αποτελέσει πόλο έλξης για τους κατοίκους της Λάρισας και της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλίας».

Ο κ. Θάνος Ευθυμιόπουλος, επικεφαλής της SonaeSierra στην Ελλάδα, προσέθεσε: «Είμαστε βέβαιοι ότι η ανάπτυξη του FashionCityOutlet θα έχει θετικό πρόσημο για την τοπική οικονομία, τόσο κατά τη διάρκεια της ανακατασκευής, όσο και κατά τη λειτουργία του. Από την πλευρά μας, επιδιώκουμε να συνεργαστούμε στενά με τις αρχές και τους φορείς της περιοχής προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη για την τοπική κοινωνία».

Τι να περιμένουμε από το νέο εγχείρημα

  • Τέλη Οκτωβρίου με αρχές Νοέμβριου θα ανοίξουν οι πύλες του FashionCityOutlet με τους υπεύθυνους να προβλέπουν στις εκπτώσεις, αλλά και τα Χριστούγεννα.
  • «Κλειδί» στο εγχείρημα ο παιδότοπος και η χώροι εστίασης σε συνδυασμό με το τεράστιο πάρκινγκ που στοχεύει να φέρει τους πολίτες της Θεσσαλίας με τις οικογένειές τους εκεί.
  • Ανοιχτό, στα πρότυπα των γνωστών εμπορικών κέντρων αναμένεται να είναι, άρα… ντυθείτε καλά.
  • Πλάνο επέκτασης… Χώρος πίσω από το FashionCityOutlet δημιουργεί σκέψεις για ψυχαγωγικό πάρκο στο μέλλον.
  • Σε τόνους του γκρι και βυσσινί-μπορντό τα χρώματα του εκπτωτικού χωριού, με σημαίες με το λογότυπο έξω από την κάθε είσοδο.
  • Πάνω από 70 καταστήματα θα βρίσκονται στο χώρο. Αναμένεται με την έναρξη να λειτουργήσει το 60%, ενώ σιγά-σιγά θα ενσωματωθούν και οι υπόλοιπες επιχειρήσεις. Η τελική λίστα των καταστημάτων θα ανακοινωθεί ένα μήνα πριν την έναρξη.
  • Σούπερ Μάρκετ που δεν θα έχει λειτουργήσει ξανά στη Λάρισα θα διαθέτει ο χώρος…
  • Ενίσχυση και της τοπικής αγοράς με αρκετές επιχειρήσεις της πόλης να βρίσκονται σε συζητήσεις
  • Σημαντικό κομμάτι και ο τουρισμός, με το FashionCityOutlet να στοχεύει σε επικοινωνία με τουριστικά γραφεία έτσι ώστε να αποτελέσει ενδιάμεσο σταθμό.
  • Νέες συζητήσεις και με το Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας για να την εξυπηρέτηση με πιο συχνά δρομολόγια, ενώ λεωφορεία αναμένεται να έρχονται και από κοντινές πόλεις κυρίως τα Σαββατοκύριακα (Βόλος, Τρίκαλα, Καρδίτσα, Λαμία).
  • Για ακόμα 10 χρόνια η Media Markt που εμπιστεύθηκε την ενέργεια αυτή.
  • 2.000.000 επισκέπτες αναμένονται να επισκεφθούν το FashionCityOutlet τον πρώτο χρόνο.

Τι νέο υπάρχει σε σχέση με τα προηγούμενα project που απέτυχαν

Ως ένα διαφορετικό προϊόν παρουσίασαν το FashionCityOutlet οι υπεύθυνοι σε σχέση με τα προηγούμενα project που επιχειρήθηκαν στη Θεσσαλία που «τρώει» τέτοιες ενέργειες.

Με στόχο το εισόδημα της περιοχής να μένει στην περιοχή και να μην φεύγει αλλού, παρουσίασαν το πλάνο ως «ψήφο εμπιστοσύνης στη Θεσσαλία» που θα παρουσιάσει κάτι εντελώς διαφορετικό σε σχέση με τα προηγούμενα εμπορικά.

Ουσιαστικά θα λειτουργήσει σαν ένα δευτερεύον κανάλι διάθεσης προϊόντων. Συμπληρωματικά με την τοπική αγορά και με το τρίπτυχο εκπτωτικές τιμές, εύκολη προσβασιμότητα και ψυχαγωγία με τα νέα brands που θα προσφέρει στους καταναλωτές μία συνολική εμπειρία. Το outlet άλλωστε είναι και η λέξη που αναμένεται να δώσει ιδιαίτερο κίνητρο, αν και οι υπεύθυνοι ποντάρουν πολλά στο κομμάτι της μόδας.

Σχετικά με τη SonaeSierra

Η SonaeSierra (www.sonaesierra.com) είναι μια διεθνής εταιρεία που ειδικεύεται στην ανάπτυξη και διαχείριση εμπορικών κέντρων. Η εταιρεία διατηρεί γραφεία σε 12 χώρες, παρέχοντας υπηρεσίες σε πελάτες με διαφορετικά γεωγραφικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά, οι οποίοι βρίσκονται σε Πορτογαλία, Αλγερία, Βραζιλία, Κολομβία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Μαρόκο, Ρουμανία, Ρωσία, Σλοβακία, Ισπανία, Τουρκία και Τυνησία. Η SonaeSierra έχει στην ιδιοκτησία της 46 εμπορικά κέντρα, τρέχουσας αξίας αγοράς περίπου 7 δισ. ευρώ, και διαχειρίζεται ή/και εκμισθώνει 81 εμπορικά κέντρα με μεικτή εκμισθώσιμη επιφάνεια 2,5 εκατ. τ.μ. και περίπου 9.300 καταστήματα. Η SonaeSierra αναπτύσσει στην παρούσα φάση 20 εμπορικά κέντρα, 7 εκ των οποίων για λογαριασμό τρίτων. Η SonaeSierra συνεργάζεται με περισσότερους από 20 θεσμικούς επενδυτές και διαχειρίζεται τέσσερα επενδυτικά κεφάλαια ακινήτων για μεγάλο αριθμό επενδυτών σε ολόκληρο τον κόσμο.

Σχετικά με τη Bluehouse

Η Bluehouse (www.bluehousecapital.com) είναι μια εταιρεία επενδύσεων και ανάπτυξης ακίνητων, με δραστηριότητα που επικεντρώνεται στις αγορές της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Συγκεκριμένα, η Bluehouse έχει παρουσία στην Ελλάδα, την Τσεχία, την Πολωνία, την Ουγγαρία, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, καθώς και στην Κροατία, τη Σερβία και την Κύπρο. Η Bluehouse ιδρύθηκε το 2004 και έχει να επιδείξει ένα σημαντικό ιστορικό επενδύσεων στους κλάδους των εμπορικών κέντρων, γραφείων, βιομηχανικών και οικιστικών κτιρίων, με ενισχυμένη τοπική παρουσία στις χώρες όπου εκτείνεται το χαρτοφυλάκιο της. Στην Ελλάδα, το McArthurGlenDesignerOutlet, ένα μοναδικό εμπορικό κέντρο με περισσότερα από 21.000 τ.μ. και 100 brands, εισήγαγε στην ελληνική αγορά την εμπειρία αγορών υψηλής αισθητικής, εφάμιλλης των πιο δημοφιλών διεθνών designeroutlets.

Δείτε φωτογραφίες από την παρουσίαση:

Φωτό: Λαυρέντης Μιχαηλίδης

Δείτε επίσης

Βρείτε μας